Przetarte ścieżki.


Przetarta ścieżka? A co to takiego? Przecież możesz nią iść. Idź kogoś życiem, przecież nie masz swojego. Podążaj za stereotypami jak większość osób, nie odstawaj od społeczeństwa, po co masz to robić? Po co mają Cię kojarzyć po osobie, która wyznacza nowe cele, szybsze osiągnięcia celów czy po prostu robi to co kocha bez względu na to, co inni powiedzą.
A co Cie obchodzą inni?



Co Cię obchodzi to, co ktoś powie. Każdy ma prawo do podejmowania swoich decyzji. Przecież to takie oczywiste i każdy nam to wpaja od małego. Niestety, nie każdy rozumie chyba przekaz tych słów. Niektórzy mylą ''rób co chcesz'' z ''rób tak jak robią wszyscy''.

Chcesz tatuaże? Zrób, boisz się o przyszłą wymarzoną pracę? Nie dostaniesz, bo w Twoim wymarzonym miejscu pracy nie ma możliwości posiadania tatuaży? To brednie. Wytarte sądzenia i pomówienia. Tacy pracodawcy jak dla mnie powinni dostawać wyrok za dyskryminacje w miejscu pracy. Tatuaż już nie jest spostrzegany jako dzieło z więzienia. Do ludzi powinno to w końcu dotrzeć. Tatuaże są teraz sztuką. Społeczeństwo zaczęło walczyć z tym publicznie, nawet w Polsce powstają specjalne strony oraz grupy, które mówią głośne TAK, tatuażom w miejscu pracy!

Jesteś homoseksualistą? To bądź. Mów o tym głośno, kto nie będzie o tym mówił ten nie powinien nim być. Wstydzisz się tego kim jesteś? To śmieszne. Roześmiałbym się w twarz gdyby ktoś mi powiedział, że jest homosem ale boi się braku akceptacji. Człowieku, niektórzy nie akceptują nawet Twojego istnienia, jako zwykłego człowieka.

Jak dla mnie każdy pochodzi z jednej dziury, You know what I mean... ^^

Jesteś kobietą, chcesz mieć krótkie włosy? Ale przecież mama Ci mówi, że kobiety powinny mieć długie! Cholera, co teraz zrobić? Wziąć maszynkę i na złość wszystkim zgolić się na krótko tak jak Ci się podoba. Gdyby ludzie robili wszystko, na co mają ochotę i nie bali się konsekwencji jakie za tymi decyzjami idą, myślę, że 90% ludzi byłoby zadowolonych z życia.

Chcesz iść do zawodówki, a nie do liceum? Ale rodzice chcą wybrać za Ciebie? Żenada, pakuj walizki i uciekaj. Nawet do bidula. To już dojrzała decyzja, jedna z najważniejszych w Twoim życiu, nie pozwól aby ktoś podjął za Ciebie ta decyzję. Żartowałem z tym pakowaniem! Najpierw z nimi porozmawiaj - wytłumacz - że szkoła jest bardzo ważnym wyborem dla Ciebie. Jeżeli nie pomoże, dopiero potem uciekaj.

Jesteś facetem, ale Twoja cera nie jest idealna? Są kosmetyki dla mężczyzn, zadbaj o siebie, nie patrz na kolegów, którzy w wieku 20 lat będą wyglądali jak po trzydziestce. Zadbaj o siebie.
twoje życie, Twoja sprawa. Nie tylko kobiety mają masę kosmetyków na każdą porę dnia.

Nigdy nie brałem przykładu z innych ludzi. Zawsze podążałem tą drogą, którą uznałem za słuszną.
Jestem tu gdzie jestem, robię to co robię. Nie było łatwo, ale było warto. Nie żałuję nawet złych decyzji, ponieważ nawet one przyczyniły się do mojego obecnego poziomu szczęścia jaki w sobie noszę.


Powiedz głośno.
To moja droga.

Nie idź za kimś, wyznacz drogę, którą pójdą inni.



Brak komentarzy:

Copyright © 2014 Damzej , Blogger