Parada gówności?


Raz już napisałem co sądzę na wydarzeniu które było stworzone ku tej publicznej imprezie.
Zacznijmy od tego, iż mój post bardzo nie pasował autorowi który utworzył to wydarzenie.
Cóż, nie każdy potrafi pogodzić się ze słowami krytyki. Nie biorę udziału w tej pedalskiej propagandzie. Dla mnie jest to nienormalne wydarzenie, jest to jedyny czas w roku w którym zjezdza się pedalstwo z całej polski, żeby zrobić z siebie tylko debila. Ubieranie się w damskie ciuszki, malowanie twarzy czy zakładanie damskich bucików?
Nie dla mnie. Przez takie osoby wstydzę się tego, kim jestem. Popatrzmy prawdzie w oczy. Chcecie, żeby ludzie was tolerowali, czy po prostu znosili? Myślicie, że takim zachowaniem pokażecie jacy jesteście silni i nie rozłączni? Nawet w moich oczach jesteście ofiarami losu, na których nie warto zwracać uwagi. Widziałem i słyszałem na czym te parady polegają. Dno. Nic więcej dno. Jaki organizator taka parada. Mając dobrą osobę prowadzącą, myślę, że już dawno zdziałalibyście coś w tym kierunku. Ale niestety, cyrk jest od robienia z siebie idiotów i debilów, tylko, że cyrk jest tolerowany przez ludzi. Czy jestem tu jedyną osobą która potrafi rozróżnić pedała od geja? Bycie gejem nie zwalnia Cie z bycia mężczyzną, niektórzy o tym niestety zapomnieli nakładając na siebie tony pudru, lepszego i droższego niż ma niejedna kobieta. To przykre. Pamiętajcie również o małych dzieciach, które niestety muszą czasami patrzeć na ''ala facetów'' przebranych za kobiety idące ulicą. Sam osobiście nie chciałbym, żeby moje dziecko coś takiego ujrzało. Poniżej jakiegokolwiek poziomu człowieczeństwa.

Parada zorganizowana przez moją osobę wyglądałaby znacznie inaczej. Uczestnicy parady powinni wtopić się w ludzi, którzy będą nas otaczać. W ten sposób udowadniacie, że każdy jest taki sam, chociażby poprzez pryzmat wyglądu. Ubierając śmieszne, zazwyczaj różowe damskie bluzeczki nigdy tego nie osiągniecie. Mój zamysł takiej parady jest prosty - ubierasz się tak, jakbyś szedł/szła na najważniejszą rozmowę o pracę w całym swoim życiu - rozmowa z tolerancją. Masz wypaść jak najlepiej. Co zakładają zadbani mężczyźni? Garnitur, muchę lub krawat, białą koszulę, eleganckie buty. Co zakładają kobiety? Coś, żeby pokazać swoje piękno, nie tylko cycki i tyłek. Najlepiej długie sukienki i lekki makijaż. Idąc równo nie krzyczycie, nie drzecie mordy. Idziecie, rozmawiając między sobą, głośno mówicie o swoich uczuciach, czego oczekujecie od innych, co chcecie zmienić. Nie robicie z siebie napalonych homosiów jak na każdej poprzedniej paradzie. Niektórzy dobrze się na takich bawią, cóż. Ich miejsce jest tylko w darkroomach klubowych. Całe moje zdanie o tej pardzie. A raczej, parodii, którą odgrywacie swoim zachowaniem.
Tęcza? Jest dla dziewczynek. Weźcie się w garść bo nie tylko ja podczas tej parady mam ochotę zbombardować miejsce w którym to wydarzenie się odbywa.


22 komentarze:

Anonimowy pisze...

Paskudny, paskudny wpis. Szkoda, że autor ma bardzo wąskie pasmo tolerancji. Szkoda też, że zdaje mu się, iż posiada prawo wyznaczania standardów męskości. Szkoda, że przeszkadza mu swoboda innych. Szkoda, że nie chce im dać żyć po swojemu. Szkoda, że nie umie kulturalnie podzielić się swoim zdaniem.
Szkoda internetu na taki wpis. Po prostu szkoda.

I choć sam w paradach nie uczestniczę, bo to nie mój rodzaj imprezy, a kiedyś sam miałem wątpliwości jak takie wydarzenie wpływa na odbiór queerowej społeczności przez społeczeństwo, to mam nadzieję, że wszyscy obecni na paradzie bawią się świetnie.

Anonimowy pisze...

Przecież ty jesteś gorsza ciota niż tych dwóch na foto haha

Anonimowy pisze...

Faktycznie blokujesz komentarze i sam decydujesz które opublikować, dość fałszywe to jest!

damzej pisze...

Nie potrzebuje tu pustych komentarzy i spamu od jednej osoby :)
A dodaję większość komentarzy, nie tylko te, które są mi na rękę ;)

Anonimowy pisze...

Zgadzam się z poprzednikiem, jesteś pusty i bardziej przegięty niż te osoby na paradzie. One tylko się bawią nie chodzą na co dzień tak ubrane, spójrz lepiej w lustro człowieku. Sądzisz że jesteś jakimś autorytetem by mieć prawo krytykować kogoś?

Anonimowy pisze...

Hmmm...dziwne, skoro dodajesz większość komentarzy to znaczy ze praktycznie nikt nie pisze bo nie widać ich, ani tych pozytywnych ani negatywnych.

damzej pisze...

Parady równości są organizowane po co? Po to, żeby ludzie zaakceptowali homoseksualistów. Mam na myśli tylko to, że w taki sposób jakie te parady są organizowanie nie macie o co walczyć.

damzej pisze...

Nie uważam się za blogera na wysokim poziomie, ani średnim. tak jak napisałem - jestem początkującym bloggerem ;) Więc nie wiem co Twój komentarz wnosi do tego wpisu?

damzej pisze...

No moi kochani czytelnicy, właśnie o takich komentarzach pisałem w poprzednim wpisie ;)
Nic więcej od takiej osoby się nie dowiemy interesującego.
Co teraz? Zablokuj ;)

Anonimowy pisze...

Myślę ze nie powinieneś się wypowiadać na temat parady bo nie masz o nich pojęcia. Jak dla mnie to twoje wpisy są żałosne, nie masz pojęcia o czymkolwiek a wypowiadasz się, tyle w temacie.

Anonimowy pisze...

Kazdy ma prawo wyrazic swoje zdanie. Hejtowanie jak zwykle...

Anonimowy pisze...

No właśnie nie do końca

Mularczyk pisze...

Dobrze napisane tyle w temacie :) a zagorzałe cioty zacznijcie odróżniać męskość od bycia pizdą :*

Anonimowy pisze...

Bawią się tak świetnie, jak świetnie będą się bawić się ludźmi homoseksualnymi dzieci, które muszą na to patrzeć teraz i wyrabiać sb zdanie na temat takich oto osób. A Damian? Żyjemy w demokratycznym kraju, w którym KAŻDY ma prawo głosu i własnych decyzji, opinii itp. więc skoro Ty wyrażasz swoje zdanie na temat tego co napisał Damian na SWOIM blogu więc dlaczego Damian nie może pisać tego w taki sposób jak mu odpowiada?!

Anonimowy pisze...

Ciebie Brajan nie podejrzewał bym o taki komentarz, jesteś z tego całego towarzystwa najbardziej przegięta ciota:)

damzej pisze...

Nigdy nie pisałem o czymś, o czym nie mam pojęcia. Daruj sobie ;)

Anonimowy pisze...

Och, nie napisałem, że nie może wyrażać tak swojego zdania! Ale to w jaki sposób to robi, świadczy jedynie o nim. Rzecz w tym, że nawet dezaprobatę można wyrazić w sposób kulturalny.
A co do pozostałej części wypowiedzi - dzieci nie muszą oglądać parady - od tego mają odpowiedzialnych rodziców, którzy powinni zainteresować się tym co robi ich dziecko i zareagować, jeżeli uznają, że narażane jest na nieodpowiednie dla niego treści.

Anonimowy pisze...

Powiem Co tak. Jestem osoba nietolerancyjna, o stricte prawicowych pogladach. Swoim wpisem zyskales ogromny szacunek w moich oczach. Pomimo ze czegos nie lubie, nie znaczy to ze od razu chce z tym walczyc. Co do parady, zenada, nie wiem nawet jak to opisac, ale zdanie mam mniej wiecej takie samo jak ty. Szacunek za takie podejscie. Pozdrawiam.

Unknown pisze...

zgadzam się to ma być "Parada równości" a nie parada "przebierańców".
Równy-znaczy jak każdy.

Anonimowy pisze...

No to świadczy o nim czy o Tobie?
"... WIĘC DLACZEGO DAMIAN NIE MOŻE PISAĆ TEGO W TAKI SPOSÓB JAK MU ODPOWIADA?"
Czytaj ze zrozumieniem ;)
A co do pozostałej części wypowiedzi - osoby biorące udział w tych paradach nie muszą, aż tak zwracać uwagi na siebie. Tutaj nie chodzi o to żeby zwrócić uwagę na siebie tylko na problem jakim jest BRAK akceptacji ze strony innych. Okey to jest ich sprawa ale pomyśl logicznie. Czy takim zachowaniem coś zdziałają czy zniechęcą do siebie jeszcze większą liczbę ludzi. A oznaką tego jest to, że nawet osoby homoseksualne wyrażają sprzeciw takim zachowaniom.

Anonimowy pisze...

Nie wiem za kogo ty się uważasz oraz jakie masz wyobrażenie co do swojej osoby ale sam wyglądasz, ubierasz, zachowujesz się jak typowy stereotypowy "pedał" (słowo które kilka razy padło u ciebie). Wytłumacz mi więc JAKIM prawem krytykujesz kogoś za to jak się zachowuje i kim jest? Ten wpis byłby do zniesienia gdybyś wyraził swoje zdanie w sposób neutralny, nie obrażający nikogo, ale napisałeś go w tak pogardliwy sposób że aż trudno mi w to uwierzyć. To działa w 2 strony, chcesz być akceptowany więc akceptuj innych, ludzie są różni i jednocześnie każdy ma prawo do swojej inności i do bycia sobą. Transseksualny mężczyzna według ciebie jest mniej wartościowym człowiekiem od homoseksualnego. Dlaczego według ciebie taki człowiek nie może się pokazać takim jakim jest? Ja osobiście nie zamierzam dłużej czytać twojego bloga. Besos.

Anonimowy pisze...

Zacznijmy od tego że ten wpis jest jednym wielkim hejtem, więc czego się spodziewać?

Copyright © 2014 Damzej , Blogger