STRADIVARIUS/PAPAYA/BERSHKA/RESERVED/CONVERSE



Pierwszy raz od x czasu wybrałem się na ''jakąś'' sesję na bloga. Przechodzę ostatnio przez bardzo trudny okres w moim życiu, mogę nazwać go próbą? Tak, przechodzę bardzo ciężką próbę mojego życia, powiedziałbym nawet, że jest to pod pewnym względem test wytrzymałościowy dla mojego bólu fizycznego i psychicznego. Ciężko usłyszeć o czymś, czego każdy się boi. Sama jego nazwa jest przerażająca. Nowotwór? Po co mieć jeden, skoro można mieć dwa - do pary. Trudno określić nawet jak się czuję, czy czuję się źle? Jest mi może przykro? Nie. Tym razem źle trafił, a nawet napisałbym - trafiły. Dotychczas najgorsze trzy dni przeżyłem w szpitalu - dzień przed operacją, dzień operacji i dzień po operacji. Od razu zrobiło mi się lepiej, gdy zostałem wypisany ze szpitala - jakoś tak, człowiek inaczej wtedy oddycha. Czy boję się wyników biopsji? Nie boję się, wiem, że to mam - tyle wystarczy, żeby wiedzieć, że muszę wygrać tą walkę, nawet jeśli jest to najgorszy nowotwór jaki tylko może być. Lekarze są pozytywnie nastawieni, tak samo jak osoby, które mnie otaczają. Dowiadując się o operacji, pierwsze co powiedziałem to to, że szykuje się nowy tatuaż na bliznach.  Już nawet upatrzyłem sobie kilku tatuatorów. trochę to jeszcze potrwa, bo czeka mnie jeszcze (oby) jedna operacja.



Więcej na snapie: damzej ;)
Instargam: damzej
Foto: Angelika Paszkowska

Spodnie: BERSHKA
Czapka: STRADIVARIUS MEN
Buty: CONVERSE
T-shirt: DAMZEJ
Kurtka: PAPAYA
















4 komentarze:

Jak zwykle niezwykle! pisze...

Współczuję bo siedzenie w szpitalach i te wszystkie badania to nic przyjemnego. Mam nadzieje ze wsZystko będzie dobrze.
Pozdrawiam

aleksandramistake pisze...

Fajna, luźna stylizacja, podoba mi się całość:)
Pozdrawiam

Elwira Charmuszko - spiked-soul.pl pisze...

Świetna stylówka! Miło patrzeć na tak fajne męskie blogi :)

Unknown pisze...

Fajne spodnie!
flarri.com

Copyright © 2014 Damzej , Blogger