AKURAT NA JESIEŃ - SHEIN



Hej! Jak widzicie niżej, koszula idealnie dobrana do barw jesieni, na której z tyłu widnieje napis ''I do not care what you might think about mi''. Trochę dopasowany do mojego punktu myślenia, w sumie, to z tego powodu zamówiłem tą koszule. Jest dość długa, bo sięga mi prawie do kolan, ale jak dla mnie jest idealna bo nie każda koszula posiada kaptur, wręcz przeciwnie, rzadko widzę koszule męskie z kapturami, a na taką pogodę często się przydaje.


Osoby, które są na bieżąco z moim blogiem czy facebookiem widzą, że przeszedłem do ogólnopolskiego głosowania  w Modowej Bitwie Miast! Mam nadzieję, że pomożecie mi w głosowaniu i wygramy bilety na Fashion Week, gdzie będę miał okazję pokazać swoje projekty ubrań! :)
We wtorek dodam kolejny wpis z wydarzeniem, do którego mam nadzieję się przyłączycie żeby przypominać wam o BEZPŁATNYM głosowaniu INTERNETOWYM :)

Osoby które chciałyby mi pomóc przy stworzeniu wydarzenia proszone są ze mną na kontakt, czym więcej tym lepiej.


KOSZULA SHEIN - KLICK

Kilka zdjęć z sesji z Andzią: - KLICK
Fanpage - tu są informacje na bierząco - KLICK














11 komentarzy:

Adam Guszczyński pisze...

Świetna stylówka ale koszula.. Totalnie skradła moje serce! Mega! *,*

Unknown pisze...

Bardzo ładna stylizacja ;) w blogoswerze rzadko spotyka się chłopaków prowadzących blogi modowe. Zaskoczyłeś mnie na plus! pozdrawiam ciepło :)

Aleksandra Badzio pisze...

Wow! Gratuluję dostania się do kolejnego etapu! O ile się nie mylę to jesteś również z Lubelskiego, prawda? Bo kojarzę Cię gdy przeglądałam właśnie zgłoszenia do bitwy. Sama chciałam wziąć udział, niestety nie jestem jeszcze pełnoletnia.
Świetnie zdjęcia! :)

damzej pisze...

Z miłą chęcią powalczę z Tobą w następnych Bitwach Miast, odbywają się one co roku z tego co mi wiadomo. I tak, jestem z Lubelskiego, liczę na wasze głosy - jedno miasto wygrywa, dlaczego nie miałby być to Lublin! :)
Pozdrawiam :D

damzej pisze...

Staram się, staram - dziekuję :)

Pani Olimpu pisze...

Świetna koszula :) I tatuaż! Uwielbiam męskie blogi modowe! Są takie świeże. Obserwuję.

Karolina Górczyk pisze...

Buty to mocne 12/10, już wiesz do kogo się zgłosić, gdy nie będziesz ich potrzebował. :')

Unknown pisze...

Nosiłabym tę koszulę, chociaż jestem babką :D
Pozdrawiam!

damzej pisze...

Koszula praktycznie do użytku unisexu :D

damzej pisze...

a dam znać na pewno! :)

damzej pisze...

Męska moda nie ma wielkiego pola do popisu, niestety :D
Ale staram się jak mogę :D

Copyright © 2014 Damzej , Blogger