SWISS O*PAR SILVER



Napiszę kilka słów na temat stosowania tego szamponu oraz wymienię kilka wad i zalet ;)

Szampon zakupiłem w celu ochrony włosów przed żółknięciem, żeby nie stawały się żółte, sprane, wyblakłe. Zależy mi na, iluzji naturalnego koloru. 
Silver Shampoo O PAR eliminujący żółty i szary odcień na włosach.
Od kilku dni jestem blondynem i od paru dni muszę walczyć z żółtym odcieniem na włosach.
Pomagają mi w tym płukanki i szampony o fioletowym kolorze.
Szampon SWISS O PAR SILVER to mój pierwszy szampon który zacząłem stosować na moich włosach.
Używam go przeważnie przy każdym myciu, ale nigdy samego. Zawsze po nim stosuję inny szampon, lub nawilżającą odżywkę. 

PLUSY STOSOWANIA:

  • Szampon przede wszystkim robi, co ma robić.  Skutecznie usuwa żółty odcień. 
  • Daje delikatny, srebrzysty połysk, wygląda to ładnie, naturalnie.
  • Chroni kolor przed wypłukiwaniem. 
  • Nie obciąża włosów, nie wzmaga przetłuszczania, pewnie jedną z przyczyn jest brak silikonów.
  • Dobrze zmywa oleje.
  • Nie farbuje skóry głowy, skórek paznokci, wanny, wystarczy spłukać i gotowe.
  • Dobrze się pieni, ładnie pachnie.
  • Dzięki butelce widać, ile szamponu zostało w butelce.
MINUSY ZASTOSOWANIA:
  • Delikatnie przesusza włosy.
  • Szampon nie jest wydajny, ma tylko 250 ml.
  • Można go zakupić tylko w Rossmannie.
  • Cena regularna to ok 18zł, ja kupiłem ten szampon na promocji za ok. 8 zł.

SKŁAD:
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Coco Glucoside, Sodium Chloride, Glycol Distearate, Parfum, Glycerin, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Polyquaternium-10, Benzoic Acid, Benzyl Alcohol, Butylphenyl Methylpropional, Hexyl Cinnamal, Linalool, Phenoxyethanol, Sodium Acetate, Methylchloroisothiazolinone, Methylparaben, Isopropyl Alcohol, Methylisothiazolinone, Butylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Triethylene Glycol, Propylene Glycol, Magnesium Chloride, Magnesium Nitrate, Cl 60730.


Ten szampon sprawdził się u mnie bardzo dobrze. Na chwile obecną zostaję przy tym szamponie. Ogólnie jestem zadowolony z jego działania, z czystym sumieniem mogę go polecić osobom które mają problemy z żółtymi włosami ;)

4 komentarze:

Unknown pisze...

Jak to możliwe, że jeszcze nigdy nie rzucił mi się w oczy? :)
Chyba muszę się lepiej rozejrzeć!

Zapraszam do komentowania i obserwowania - zawsze się odwdzięczam :)
http://eye-shadoow.blogspot.com/

Talla pisze...

Nie spotkałam się jeszcze z tym szamponem ;)) Ale chyba zostanę przy swoim Nivea :D

justsayhei.blogspot.com

Anonimowy pisze...

Thanks for sharing your thoughts on check this. Regards

Anonimowy pisze...

For tthe reason that the admin of this site iss working, no hesitation very soon it will be
renowned, due to its quality contents.

Copyright © 2014 Damzej , Blogger