SPRING SESSION

Halo! Rozkwitły kwiaty!
To chyba już wiosna! Niestety słońca nadal nie widać. Kiedy w końcu wyjdzie słońce? Może i dobrze, że jest taka pogoda, przynajmniej siedzę w domu i uczę się do matur do których zostało raptem kilka dni!
Nie stresuję się, nie ma czym, mam jeszcze 2 tygodnie na naukę i nadrobienie zaległego materiału. Wszystko będzie po mojej myśli - jak zawsze. Grunt to dobre nastawienie. Matura należy do mnie. Zostało mi tylko wybrać miejsce w którym spędzę wakacje swojego życia.


Na dole widzicie zdjęcia w wykonaniu Darii - Klick


Bluza ze zdjęć znajduję się w tym linku 
Okulary ze zdjęć znajdują się w tym linku 

Mam nadzieję, że się podoba!
Trzymajcie kciuki za moją dalszą naukę!
Pozdrawiam!!!




































<meta name="google-site-verification" content="u5yNolC-fZBXri6OS1QmmFi81n_3agvHEiBbL-VkzZE" />

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Zdjęcia są fajne. Tylko ładniej wyglądałeś w tamtym kolorze włosów. Ale w tym tez spoko wyglądasz ;)

Copyright © 2014 Damzej , Blogger