Sialalal :)

Hej, jak już chyba wiecie niestety już nie prowadzę swojego starego bloga.
Zostało niestety skradzione, ale po co płakać nad rozlanym mlekiem, sprawa jest już zgłoszona, także, może się to wyjaśni niebawem, a osoba która nie potrafi zbudować niczego od podstaw dostanie ostro po dupie.
Jeżeli mogę liczyć na waszą pomoc w odnowieniu go zapraszam do obserwacji bloga i komentowania wpisów. Straciłem niestety prawie 100 wpisów i rok prowadzenia bloga. A oprócz tego zacząłem wakacje. Idealnie, idealna pogoda do ostatnich powtórek do matury.
A to już tuż, tuż. Mam nadzieję, ze trzymacie kciuki :D

Zmieniłem dziś kolor włosów, tylko do matur. Nie wyszło to, co chciałem, ale jest całkiem okej.


T-SHIRT - CHOIES - KLICK
OKULARKI - CHOIES - KLICK

 Ostatnia sesja z Andzią ;)































1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Damian skąd koszula ? Jest świetna :D

Copyright © 2014 Damzej , Blogger