TRIP TO WARSAW


I po maturach podstawowych! Mam nadzieję, że poszło wam również dobrze, jak mi. Mam na myśli tylko polski, bo znając moją znajomość języka angielskiego i matematyki jest strasznie niska, takich wyników wam akurat nie życzę. Jutro piszę maturę rozszerzoną z Wos'u, oby mi się udało. Niedługo biorę się do nauki, trzymam za was kciuki na rozszerzeniach. Ostatnio, nikomu źle nie życzę. W sobotę koło 18 zaczynam maturę ustną z polskiego, nie stresuję się w ogóle. We wtorek zaś zaczynamy już angielski ustny, czym też się nie stresuje. I będzie już po wszystkim, zaczniemy oficjalnie wakacje 2015! Macie już jakieś plany na tegoroczne lato? Ja na pewno odwiedzę Londyn i największe miasta Polski w których nie byłem. Pewnie nie sam, zobaczymy jak sprawy się potoczą. Od czerwca zaczynam mieszkać w Lublinie, poprzez pracę którą mam nadzieję, że dostanę i nie będę narzekał na brak wolnego czasu. Zaczynam również chodzić na siłownie, obiecałem sobie, że wezmę się za swój wygląd, pisałem to już nieraz w ciągu roku szkolnego pomiędzy narzekaniem na szkołę a tym, że nie mogę przytyć.

W sobotę planujemy z Krzychem zrobić sobie tatuaże, mam nadzieję, że to wypali. To będzie idealna nagroda po znanym ustnym z polskiego ;)
Niżej kilka zdjęć z pobytu w Warszawie. Będę bardzo przyjemnie wspominał ten weekend spędzony ze znajomymi i chłopakiem. Praktycznie wybraliśmy się tam na dni otwarte uczelni na którą pragnę się dostać.
Oby się to spełniło.
Dziękuję Kasi za zdjęcia i cierpliwość :D



























1 komentarz:

Anonimowy pisze...

wariatyy!

Copyright © 2014 Damzej , Blogger