HOLIDAY BELONG TO ME



Zaczynamy wakacje! Oceny zostały wystawione!
 Tak jak pisaliście, poprawiłem przedmioty przez które mogłem nie ukończyć szkoły, to był najbardziej stresujący tydzień jaki przeżyłem. Dzień w dzień siedziałem do późnych godzin w książkach, ale jak widać są tego efekty, opłacało się. Teraz czeka mnie MATURA! Pora się ostro wziąć do roboty. A tymczasem w przyszły piątek lecimy po odbiór świadectwa.

Czuję tą wolność, zaczynam czuć to dorosłe życie.

W niedziele szukam chętnych fotografów mających wolny czas na sesje w Lublinie lub okolicach. Postanowiłem zrobić sobie w tym tygodniu ''niedziele zdjęciową'' z powodu przygotowań do nauki niestety przez najbliższe kilka dni nie będę miał dużej ilości czasu na sesje. 
Emotikon grin Każde zdjęcia pojawią się na blogu, fejsie, fp, insta z autorem zdjęć. 
Myślę, że jest to dobry sposób na zebranie swojej widowni;)

Swoją drogą, od wczoraj jestem blondynem.

Zdjęcia autorstwa Andzi ;)





















3 komentarze:

Unknown pisze...

Rewelacyjne zdjęcia :-)

Unknown pisze...

No świetnie, czekam na więcej :)

beneaththeblanket.blogspot.com

Miller Emilia pisze...

O JEZUSIE, WOW. Chyba tyle mogę powiedzieć na temat zdjęć! Aparat Cię uwielbia! Jestem pod niesamowitym wrażeniem, od kiedy Cię obserwuje, z każdą sesją coraz bardziej!
A tymczasem życzę Ci wszystkiego najlepszego z okazji matur, czeka Cię tylko to a potem już z górki i najdluzsze wakacje w Twoim życiu :)
Www.milleremilia.blogspot.com

Copyright © 2014 Damzej , Blogger