MODOWA BITWA MIAST - OGÓLNOPOLSKA



Hej Wam!
Wczoraj zaczęło się głosowanie ogólnopolskie w Modowej Bitwie Miast. Przechodzi najlepsza piątka z całej Polski, do tego etapu przeszły osoby które miały najwięcej głosów w swoim województwie, oraz 10 osób z tak zwaną ''dziką kartą''. Czyli udział bierze 28 osób. Jesteśmy obecnie na 4 miejscu, ale wszystko szybko się zmienia. Jeżeli chcecie pomóc, a cholernie o to proszę - dodajcie się do wydarzenia i przeczytajcie jak oddać głos - bezpłatnie i darmowo - oczywiście, bo to głosowanie internetowe. Ew. możecie zgłosić się do mnie na pv w razie pytań,  czekam!
Link do głosowania - >>KLICK<<
>>>KLICK<<<
Dziękuję z góry Miśki!

Dzisiejsza spontaniczna sesja z Andzią w Zawieprzycach, mam nadzieję, że efekty jakieś są. Dziękuję sklepowi SHEIN za koszulę którą mi przysłali. Koszulę znajdziecie pod tym linkiem - >KLICK<.
Wczoraj zakupiłem swoje nowe cudeńko! Długo oczekiwana lustrzanka, którą traktuje jak dziecko! Tak się cieszę! - Może są osoby chętne na sesje? Chciałbym spróbować swoich sił - ile umiem, ile muszę się jeszcze nauczyć, żeby było perfekcyjnie. Sam sprzęt nie czyni mnie fotografem. I dobrze o tym wiem.
Osoby zainteresowane sesją proszone o kontakt fejsbukowy, najlepiej pisać na fanpage.
***Za zgodą chciałbym wstawiać moje sesje na tego bloga.

Fanpage Andzi - >KLICK<















1 komentarz:

Unknown pisze...

Super zdjęcia! Na pewno oddam głos! Jaki masz aparat?:)

Copyright © 2014 Damzej , Blogger