HOUSE/H&M


Trochę się przez ostatnie 2 tygodnie wydarzyło. Wczoraj wróciłem ze Lwowa, ale o tym napiszę osobny wpis, lub jeszcze lepiej planuję zrobić vloga - myślę, że to będzie bardzo ciekawy vlog jak wygląda jednodniowa podróż za granicę naszego kraju. Więc jesteśmy w kontakcie - snap (damzej).
Od zawsze byłem zwolennikiem samsungów, ale diabełek mnie skusił na wybranie sobie IPHONE 8. Nie żałuję, ten telefon przekroczył wszystkie moje granice oczekiwań. Jestem bardzo zadowolony na chwilę obecną. Raczej nie wrócę już do żadnego Androida i nie znam osoby, która by popełniła ten błąd.

Nie jest Ci zimno? Kostki gołe, a dlaczego bez kurtki. Gdzie czapka i szalik?
Bo to sesja. Bo to przedstawienie stylizacji. Bo robienie ciągłych zdjęć w kurtkach, spodniach i butach już mi nie pasuje.



fot: Angelika Paszkowska

Spodnie culotte:       HOUSE     4,90
Zegarek:                   HOUSE     14,99
Buty:                        H&M         59,99
Koszula:                   -                 -



Brak komentarzy:

Copyright © 2014 Damzej , Blogger