Bershka/Zara/Vans/House



Podstawowe marki, w których staram się ubierać. Szczególnie w House, który zapewnia mi dobre oferty oraz zniżki;)
Można tanio i fajnie się ubrać za każdą kwotę, postaram się wam to pokazać nagrywając vlogi tematycznie. Z czasem będę przyjmował wyzwania, które sami mi wyznaczycie. Już niebawem pierwszy vlog, dotyczący tematu ''JAK UBRAĆ SIĘ ZA....' - małe pieniądze? Zobaczymy, możliwości jest masa. Osobiście nie rozumiem ludzi, dla których wygląd nic nie znaczy. Którzy wstają z łóżka, zakładają na siebie byle jakie szmaty i wychodzą bez antyperspirantu na miasto.
Więcej już niedługo - tak jak wspomniałem na snapie (damzej). Rok 2018 jest moim rokiem! :D
Trzymajcie kciuki, jeżeli w tym roku mi się nie uda - nie uda mi się w żadnym.
Sporządziliście sobie listę rzeczy, które musicie osiągnąć w 2018 roku? Moja jest długa, ale do zrealizowania.



Kurtka - Bershka 49,90
Spodnie - Zara 99,90
Buty - Vans 129,99
Golf - House - 24,99
Zegarek - House - 29,99
Szalik - ...
Koszula - ...

Fot. - Angelika Paszkowska















2 komentarze:

Jarosław Cieśla pisze...

Czekać jedynie do zobaczenie vloguw. Fajnie wyglądasz. Miłego dnia.

Anonimowy pisze...

Chętnie obejrzę taki vlog :)

Copyright © 2014 Damzej , Blogger