22 dni po operacji - RESERVED/BURTON....


22 dni po operacji. Co się zmieniło?
Mogę ruszać ręką, zakładać bezboleśnie bluzki z długim rękawem, kurtki. Nie budzę się w nocy z bólu i przestałem spać na plecach. Odstawiłem przeciwbólowe leki, przez które spałem całymi dniami i czułem się otumaniony.  Powoli znikają 'szwy' z mojej ręki, zostało na szczęście tylko 5. Wyniki biopsji nadal nie przyszły z Warszawy. - W sumie, wole dłużej poczekać niż dostać złą diagnozę i źle dopasowany sposób leczenia. Nastawiłem się na najgorszy wynik jaki może tylko być, przynajmniej się na rozczaruję. Będąc przygotowanym na najgorsze nawet w tym momencie już czuję, że to wygram. Więc dla mnie takie nastawienie jest prawidłowe. Jeżeli to nie jest coś najgorszego, a nawet jest to tylko stopień lżejszy nowotwór, niż zakładam - dowiadując się o tym będę się cieszył, bo będzie wiadome - że wygram.

Wracając do reki, jeżeli chodzi w dalszym ciągu o podnoszenie talerza z obiadem jest to dla mnie ogromnym wysiłkiem.
Mam już kategoryczny zakaz jeżdżenia samochodem - moja kość, która została opanowana przez 'jakiś' nowotwór jest tak osłabiona, że podczas nieprawidłowego ruchu ręką, mogę ją nawet złamać.
Mimo, iż nie mogę prowadzić samochodu - staram się wychodzić do ludzi, zamiast siedzieć w domu. Można oszaleć. Co prawda, w tym momencie znalazłem sposób, żeby zająć sobie czas, ale wcześniej nie było to realne. Jestem osobą, która nie potrafi usiedzieć w jednym miejscu. To naprawdę było dla mnie trudne!
Zaczął doskwierać mi brak apetytu i całodniowa chęć wymiotowania.
jest 17:30, zjadłem kawałek kurczaka, po którym właśnie leżę i staram się nie wymiotować.
To robi się straszne.
Stres, czy ciąża?
Chyba lepiej, gdybym był w ciąży.

Jak wy byście się zachowywali?

Znajdziecie mnie na instagramie! - damzej

Kilka zdjęć. ;)

Spodnie BURTON MENSWEAR
Buty RESERVED
Plecak - do nabycia u mnie ;)
Sweterek - - - -












8 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Wierzę w Ciebie, dasz radę! Uśmiechaj się częściej, proszę. Masz taki cudowny uśmiech.. xoxo
P.S. Wybacz, że tak anonimowo :)

Anonimowy pisze...

Wierzę w Ciebie, dasz radę! Uśmiechaj się częściej, proszę. Masz taki cudowny uśmiech.. xoxo
P.S. Wybacz, że tak z anonima :)

Anonimowy pisze...

Wierzę w Ciebie, dasz radę! Uśmiechaj się częściej, proszę. Masz taki cudowny uśmiech.. xoxo
P.S. Wybacz, że tak z anonima :)

Anonimowy pisze...

Wierzę w Ciebie, dasz radę! Uśmiechaj się częściej, proszę. Masz taki cudowny uśmiech.. xoxo
P.S. Wybacz, że tak z anonima :)

Hapeers pisze...

Brawa za chęć walki. Wygrasz na pewno💪 stylizacja mega 👌 może poza plecakiem, który jakoś nie pasuje mi do całości 👎

Anonimowy pisze...

Z tak dobrym podejściem do sytuacji na 1000% zwyciężysz czego mega Ci życzę!! Stylizacja bardzo mi się podoba a plecak jest GENIALNY 😍😍

Anonimowy pisze...

Bądź silny . Wierzę że Ci się uda . Powodzenia .

Anonimowy pisze...

Wszystkiego co najlepsze dużo zdrowia i energii do życia bo jeszcze wiele lat życia przed tobą!!! NAPEWNO wygrasz z tym skurwysyństwem ! POWODZENIA! I gratulacje co do stylizacji. Wpada w oko :)

Copyright © 2014 Damzej , Blogger