street fashion


Pogoda mi dziś nie dopisała. Bezchmurne niebo było do czasu, gdy nie wybrałem się na zdjęcia. Pogoda lubi zaskakiwać, szczególnie w moim regionie. Po ponad tygodniowym chorowaniu czas ogarnąć uczelnie i wziąć się za realizowanie swoich planów. Mam ich niestety sporo, ale przynajmniej nie będę się nudził!
Zacząłem od wyprzedawania swojej szafy w której niestety braknie już miejsca. Jesienna wyprzedaż jest na dobrej drodze bo pozbyłem się już wielu ubrań które czekają do jutra na wysyłkę. Oby poszło mi tak łatwo z resztą mojej szafy jak dotychczas! Ubrania które mam do sprzedania możecie obejrzeć na moim fejsie, który jest podany na górze bloga. Zachęcam! :)
Od stycznia ruszam z moimi planami związanymi z ''Street Fashion''. Nie zastanawiałem się jeszcze, jakie miasto odwiedzę jako pierwsze, ale przecież jesteśmy w ciągłym kontakcie! :)
W ogóle, co myślicie o moich planach związanych ze Street Fashion? 
Jesteście tym zainteresowani? 




















2 komentarze:

s4lw pisze...

Co to za butki? Bo wyglądają jak vansy, a na metce nie widzę cóż to za marka :-)

damzej pisze...

Nie mylisz się, to vansy ;)

Copyright © 2014 Damzej , Blogger