#Zara


Walentynkowy dzień, hm.
Moja walentynka jest daleko ode mnie, aczkolwiek przełożyliśmy swoje walentynki na weekend. Każdy obchodzi je kiedy może - my zawsze jak się widzimy. 

Cały czas kombinuję z koszulkami. Nie jestem pewien tej inwestycji więc muszę dokładnie to przemyśleć i przeanalizować. Są szanse, bardzo duże, że w tym tygodniu zostanie podjęta ostateczna decyzja. Pisałem z wieloma szwalniami, dostałem wiele propozycji pomocy oraz zniżek, które chyba przeważają huśtawkę mojego niezdecydowania. Wiem też, że kilka osób czeka na projekty z którymi się zmagam. Na początek nic wielkiego - nikt nie skacze na główkę gdy jest jeszcze na piasku. Małe kroki to podstawa prawidłowego inwestowania! 
Po podjęciu decyzji przyjdzie mi kilka próbnych sztuk koszulek Z MOJĄ WŁASNĄ JUŻ METKĄ.
Pierwsze egzemplarze będą do rozdania - będą konkursy!

C I E R P L I W O Ś C I

W tym tygodniu kończy mi się sesja, oby poszło wszystko po mojej myśli! Mam zaplanowany cudowny weekend w Krakowie, nie chciałbym żeby coś pokrzyżowało mi plany. 

Już w poniedziałek mam przygotowania do sesji zdjęciowej, ale więcej dowiecie się na snapie! 
- snapchat: damzej
Koloryzacja włosów, na jaki? Zobaczycie. 

Zapraszam do śledzenia mojego instagrama - damzej.

Spodnie - Zara
Buty - Zara
Koszula - The Ragged Priest
Kamizelka - Pull&Bear 
Plecak - Pull&Bear

Fotograf - Angelika Paszkowska















2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Wow :-)

Anonimowy pisze...

Zara? Chwila? To to samo?

Copyright © 2014 Damzej , Blogger