Skóra w $$$, bandana


Po całym dniu na nogach piszę do was jednym okiem. Dzisiejszy dzień był dosyć intensywny. Z resztą, jak każdy dla mnie ostatnio.
Cieszę się, moje życzenie się spełniło, mam ręce zajęte robotą i małymi krokami gnam do celu! Dzisiaj jak większość z was zapewne już zauważyła, miałem sesję na plakaty fryzjerskie oraz gazet fryzjerskich. Dzisiejszą sesję poprzedził wieczór spędzony w doskonałym gronie na malowaniu moich pięknych włosów w studiu - Black Berry Beauty w Lublinie!

Oczywiście, nie żałuje. Ten kolor pasuje mi dużo bardziej. Zajęło to trochę czasu, ale jak to mówią - chcesz ładnie wyglądać? Musisz cierpieć! A raczej mieć w sobie dużo cierpliwości. Powoli, bez pośpiechu - udało się.

Spędziliśmy dzisiaj 8 godzin w studio, a niektórzy nawet więcej. Zmęczenie dopadło każdego z nas ale jak widać na moim snapie nie opuszczał nas dobry humor oraz zaangażowanie na sesji! P.s - kto jeszcze nie widział, polecam obejrzeć - snapchat: damzej.
Myślę, że efekty dzisiejszej pracy pojawią się już niedługo, na pewno się nimi pochwalę! Nie będę zdradzał więcej niż pokazałem. Trzymajcie kciuki, żebym dobrze wyglądał w formacie XL na plakacie!

Polecam zajrzeć również na mojego insta: damzej.

Popatrzcie obecnie na wczorajszą sesję z Angeliką Paszkowską - zachęcam do sesji z tą Panią fotograf!














Brak komentarzy:

Copyright © 2014 Damzej , Blogger