#PijemyOstro - Lublin



Dobry wieczór! Sesja ze studia fotograficznego w Łęcznej z Andzią!
Dziewczyny robiły zdjęcia promujące ''PijemyOstro - Lublin''! Oczywiście, załapałem się, a co będę stał z boku! :) Kilka zdjęć specjalnie dla PijemyOstro Lublin, pozdrawiam! Dziękuję! :)
Bardzo podobała mi się atmosfera w studio, cudowna praca.


A jutro wpisy z mojej podróży do Wrocławia i Krakowa, co robiłem, z kim i po co?
Dowiecie się już jutro, do zobaczenia!

+ Pomocy w Głosowaniu! Dobre duszyczki które chcą mi pomóc przejść do ścisłego finału proszone są o oddanie swoich głosów - głosować możecie codziennie po 24! 
KLICK - DZIĘKUJĘ! :)












2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Widać pizdo ze nawet pozytywnych nikt nie wystawia komentarzy. Tak podoba się twój blog haha

Anonimowy pisze...

Chyba jedna z najlepszych twoich sesji <3 :)
Zapraszam do mnie --> http://mrkulfonblog.blogspot.com/

Copyright © 2014 Damzej , Blogger