Podróż czas zacząć!


Dzień dobry, wpis na szybko z prezentacją koszulki z CHOIES, która niedawno do mnie dotarła dość szybko. Chyba poprawiła się jakość wysyłki, ponieważ czekałem na nią tylko tydzień. Jak pewnie zauważyliście - mi koszulka kompletnie nie pasuje, ahhaha. Ale nie powiem, że jest brzydka, bo bardzo mi sie spodobała, po prostu nie trafiłem w zamówienie.


Koszulka ze zdjęć - KLICK

Dzisiaj wyjeżdżam! Jutro rano odwiedzę Wrocław gdzie zamierzam spędzić noc, a następnego dnia z samego rana wyruszam na cały dzień do Krakowa! Fotorelacja z mojego wyjazdu pojawi się w niedziele. Ale na bieżąco możecie sprawdzać co się u mnie dzieje, gdzie jestem i z kim - na snapie! - damzej.

Z podowu wyjazdu, niestety nie będę mógł wam przypominać o głosowaniu, więc liczę na was!
LINK DO GŁSOOWANIA --->


 Do zobaczenia!














1 komentarz:

Pani Olimpu pisze...

Niezła sesja :)

Copyright © 2014 Damzej , Blogger