Off Łódzki


Ostatnie zdjęcia z OFF'a Łódzkiego. Stylizacja sesyjna z zadania specjalnego na Fashion Weeku. Niestety, nie udało mi się go wygrać, lecz dzielę radość z Alicją która robiła te zdjęcia - Klick.
Łódzki OFF to magiczne miejsce, szczególnie wieczorem. Mnóstwo przeróżnych knajp i różnorodnych ludzi. Mogę nazwać to miejsce miejscem kultur.
Obalam mit, że w Łodzi nie ma co robić. Jest mnóstwo zajęć w Łodzi jeżeli nie jedzie się tam tylko do Manufaktury Łódzkiej <- w której nie byłem. Off jest przyssany do ulicy Piotrkowskiej, czyli najdłuższej ulicy w Łodzi, w ogóle - najdłuższej ulicy jaką kiedykolwiek widziałem.

Bluza SHEIN -> KLICK





















2 komentarze:

Wikiandmarta.blogspot.com pisze...

Bardzo ładne zdjecia, OFF jedno z najlepszych miejsc na Piorkowskiej :)
Zapraszam do mnie : http://marta-the-fashion-blog.blogspot.com/

Madexa pisze...

Nawet niezłe zdjęcia :)
Co do OFF'a... to jestem z Łodzi i z przykrością muszę stwierdzić, że kiedyś było to o wiele ciekawsze miejsce. Wieczorem można było tam poznać naprawdę mnóstwo interesujących ludzi. To, co zostało sie teraz.. to ledwie resztki tego, co było. A było naprawdę ciekawie. Niestety polityka w tym miejscu trochę się pozmieniała i taki jest tego efekt. Niemniej jednak dobrze słyszeć miłe słowa wypowiedziane na temat tego miasta :)

Copyright © 2014 Damzej , Blogger