Wyimaginowana wyobraźnia


Nie chce marnować czasu siedząc na tyłku przez całe wakacje, ale niestety czasami nie ma osób które nie pozwolą mi tego robić. Chce poznać osobę
która w takie wieczory jak ten przyjdzie po mnie samochodem i zamiast przywitać się ze mną od razu wbiegnie do mojego pokoju, naszykuje mi ubrania i powie ''ubieraj się, x00 kilometrów stąd jest fajna impreza, Ty kierujesz''. Chciałbym kogoś, kto urozmaici moje życie w każdy możliwy sposób, kogoś z nieograniczonym poczuciem humoru i wyobraźnią. Kogoś, dla kogo pieniądze to tylko środek do płacenia, a nie do kolekcjonowania. Osoby która sprowadzi mnie na ziemie z wielkim hukiem, gdy za daleko zabrnę. Damian, obudź się - nie znajdziesz drugiej takiej osoby jak Ty.

Schodząc powoli na ziemie, pragnę poinformować was, że 28-go sierpnia pojawię się w Krakowie, gdzie zamierzam nakręcić swój pierwszy vlog z podróży. Mam nadzieję, że wszystko pójdzie po mojej myśli, a na moim pierwszn vlogu będziecie mogli zobaczyć moją pierwszą koszulkę zrobioną od postaw przez moje łapki :) Nienawidzę stać w miejscu, kiedy mam możliwość iść do przodu.

Niżej zdjęcia z tygodniowego pobytu we Władysławowie i Trójmieście, można powiedzieć, że czuję się rozdziewiczony kolokwialnie odbierając te słowa, ponieważ pierwszy raz płynąłem statkiem, co potwierdziło mnie w przekonaniu, że nie mam choroby morskiej. Teraz tylko muszę się dowiedzieć czy mogę latać samolotem....
















































2 komentarze:

Kasia Piasecka pisze...

Też miałam w planach nagrać vloga ale jakoś nie wyszło, haha. Śliczne zdjęcia x
Mój Blog

Mogę prosić o kliknięcia? Pozdrawiam!
KLIK1

KLIK2

Unknown pisze...

ja niestety miałam i chorobę morską i lokomocyjną, na szczęście z wiekiem mi minęło :D :)
świetne zdjęcia :)

Zapraszam serdecznie, za wszystko się odwdzięczam!
eye-shadoow.blogspot.com

Copyright © 2014 Damzej , Blogger