NEW GALLERY


Już jutro w Lublinie otwiera się jedna z największych galerii w Polsce. Drzwi do Zamkowych Tarasów otworzą się równo o 9.00. Czeka na nas wiele ciekawych
atrakcji. Same polskie gwiazdy przekonały mnie do pojawiania się na otwarciu. Galeria liczy blisko 150 sklepów, niestety sklepy te są już dostępne w Lubelskich galeriach. Jedyny sklep w którym zapewne dłużej posiedzę to New Look, ale tylko wtedy gdy ten sklep będzie również z męskim asortymentem, a bardzo możliwe jest to, że tak nie będzie.
Do godziny 13 będę kręcił się po Zamkowych Tarasach.


Kilka zaległych zdjęć które wcześniej publikowałem na facebook'u:


KURTKA - SHEINSIDE - KLICK















7 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Słodko :D Wariaty :D

Anonimowy pisze...

Najcudowniejsi no! :)

Anonimowy pisze...

Słodkie ;*

Anonimowy pisze...

Slodziaki :D cudni jestescie ^^

Anonimowy pisze...

Jezeli mam ci doradzic to 2 kurtka mi się najbardziej podoba :) A zdjęcia są bardzo słodkie :*

Anonimowy pisze...

Zamawialam drugą kurtkę i mi bardzo przypadła do gustu, także polecam :)

Anonimowy pisze...

Słodziaki <3

Copyright © 2014 Damzej , Blogger