Anything is possible

A witam państwa! Po dłuższej nieobecności do której już nigdy nie doprowadzę chciałbym wam przekazać, że czuje wakacje i wiosnę. Jestem podekscytowany panującym wokół mnie otoczeniem. Bardzo cieszę się, że wszystko układa się tak jak powinno się układać, czyli po mojej myśli. Przede wszystkim chodzi o szkołe, której zostało mi dosłownie kilkanaście dni. Przygotowania do matury pełną parą. Jestem pozytywnie zaskoczony rozwojem akcji w moim życiu, wszystko znów nabiera kolorów razem z wiosną. Może faktycznie miałem tylko depresję zimową jak większość polaczków.
Pewnie jesteście ciekawi jak układa mi się z chłopakiem. Bardzo pozytywnie, lepiej być nie może.
Wczoraj minęło nam 7 miesięcy związku, zaczęliśmy już 8 miesiąc bycia razem. Od razu mamy już za sobą miesięcznice przeprowadzki Krzycha do Lublina, bardzo dobrze mu to wychodzi, nie spodziewałem się, że tak szybko stanie na własne nogi. Zapraszamy was na otwarcie Zamkowych Tarasów 4-go marca. Krzych pracuje w croppie- gdzie możecie go dorwać i narobić mu siary, a ja będę gościnnie, możecie kupić mi jedzenie, najlepiej mięso HAHAHA.


Koszulka - Choies - Klick
Buty - Adidas
Spodnie - H&M
Rękawiczki - H&M
Plecak - Adidas
















6 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Świetne zdjęcia! Powodzenia na maturze :D

Taka Troche pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Wygadana pisze...

fajna koszulka ^^

Anonimowy pisze...

mega :)

Anonimowy pisze...

obrzydliwe

14.12.1997 pisze...

Świetne zdjecia ! :)
Milo mi bedzie jak wpadniesz do mnie troche tu lifestylowo http://wierze-w-cieplo-dni.blogspot.com

Copyright © 2014 Damzej , Blogger