In the distance

12 Godzin z moim facetem, stanowczo za mało! Cudowny dzień, brakowało mi całodziennych spotkań. Dzieli nas teraz tylko 30 kilometrów, ale nawet codzienne kilku godzinne spotkania nie dają mi na tyle szczęścia, żebym poczuł się całkowicie spełniony. Nie mamy czasu na dłuższe spotkania, dlatego cieszę się z każdej chwili która z nim spędzam.Czekam z niecierpliwością na jutrzejszy piątek, tęsknie za weekendowym odpoczynkiem. Przemyślałem i podjąłem decyzję jeżeli chodzi o bloga. Zostajemy na tym adresie, mam stałych czytelników, nie chce robić zamieszania. Lifestyle górą. Brakowałoby mi pisania takich głupot jak te.
Odliczamy dni do wakacji, mam dużo planów! Wszystkie spełnię! 

T-shirt Krzyśka - KLICK CHOIES
Moja Bluza - KLICK CHOIES
Moja Bluza - KLICK CHOIES

Krzyśka znajdziecie TUTAJ
Andzie znajdziecie TUTAJ
Mnie znajdziecie TUTAJ

















3 komentarze:

Kasia pisze...

Świetna bluza (y)

Anonimowy pisze...

Zajebiście! Tylko trochę za mało uśmiechu :)

Moiree pisze...

Fajniuchna bluza!
Www.najkablog99.blogspot.com

Copyright © 2014 Damzej , Blogger