#Sześćdziesiąt 9

Hejo, stali czytelnicy mojego aska wiedzą, że wybrałem się na koncert Lemona który miał miejsce wczoraj w Lublinie gdzie epicentrum wydarzeń była Galeria Olimp. Koncerty były organizowane z okazji 23. finału WOŚP. 

Przed Lemonem występowało dużo innych mniej znanych wykonawców, na których się nie wybrałem. Na koncercie towarzyszyła mi Andzia, Majka, Ola oraz Madi. 
Cały koncert otworzyły wystrzały sztucznych ogni, które były strzelane w niebo przez całą pierwszą piosenkę którą Lemon otworzył koncert - Będę z Tobą. Emocje jak to na koncercie, niesamowite.
Jak będę miał okazję być jeszcze raz na jego koncercie, na pewno się tam pojawię. 


W niedzielę wybieram się do studia fotograficznego w Łęcznej, więc w niedziele pod wieczór możecie spodziewać się ogromnego napływu zdjęć na bloga.  A już za chwile na moim fejsie pojawią się ubrania na sprzedaż z ostatnich sesji fotograficznych. 

Także, ten. Nic się nie dzieje, plany się zmieniają...
Oby do ferii:)

Kolejna notka na dniach;)

Kilka zdjęć z Koncertu ;)

Fotograf - Andzia Klikc
Mój fanpage - Klikc





























1 komentarz:

zozolekk pisze...

Fajnie prowadzony blog
jakbyś mógł to wpadnij do mnie
http://royal-princes.blogspot.com/

Copyright © 2014 Damzej , Blogger