#Siedemdziesiąt

Jeden człowiek wiele może wnieść do naszego życia.
Zastanawialiście się kiedyś nad tym, kto najbardziej namieszał w waszym życiu?
Nie mam na myśli niczego złego pisząc słowo namieszał.
Z resztą, każdy niech interpretuje to jak chce, po swojemu, tak jak lubi.
Zadawaliście sobie kiedyś pytanie,
co byłoby gdyby nie pojawiła się ta osoba w waszym życiu?
Co działoby się z wami teraz?
Gdzie byście teraz byli?
Z kim?
Wszystko mogłoby się ułożyć inaczej.
Nie koniecznie lepiej. Zawsze mogło być gorzej.
Każda sekunda decyduje o naszej przyszłości.
Zawsze są jakies plusy i minusy tego co robimy.
Podejmując jakąkolwiek decyzję skupmy się tylko na sobie, na tym co możemy zyskać.
Obecnie siedzę na matematyce, pisze to w zeszycie a potem, po prostu to przepiszę.
Jestem w klasie maturalnej i powinienem skupić się na maturze.
Właśnie w tej chwili trace czas na pisanie tych bzdur, które teraz czytacie.
Ale ja jestem świadomy tego co robię, wiem co ryzykuje i wiem co mogę stracić.
Wiem co zrobić, aby tego uniknąć.
Bądźcie świadomi swoich czynów.

Biorę się za matematykę, ogarnąłem się w porę, zostało 11 minut lekcji.

............

Cały tydzień zleciał bardzo szybko, własnie teraz kończy się również poniedziałek.
We wtorek zostałem zaskoczony odwiedzinami Krzysia które miały potrwać tylko jeden dzień, a przedłużyły się aż do niedzieli. Cieszę się z każdego dnia który został spędzony z nim.
Przez te kilka dni podjąłem jakże ważną decyzję i mam nadzieje że dobrą - ide na studniówkę.
Moją osobą towarzyszącą jest Andzia, która oczywiście robiła te cudowne zdjęcia niżej:)

FANPAGE ANDZI - KLICK
MOJ FANPAGE - KLICK

Wczorajsze studio udane!
Kilka efektów niżej!:)


BLUZA - SHEINSIDE






















A JUŻ JUTRO?:)



8 komentarzy:

Anonimowy pisze...

najcudowniejsii ♥
kocham, buzi

Kasia pisze...

słodziaki :3

Unknown pisze...

ale fajni!

Unknown pisze...

Najleepsii ! Uwielbiam !! :*

Anonimowy pisze...

Oo :) widzicie, nawet Damzej poświęca swój czas na matematyce, abyś my zastanowili sie nad swoim życiem. Dziękuje Ci za ten wpis, bo daje dużo do myślenia. No a zdjęcia z Krzysiem fantastyczne :)

Unknown pisze...

Patrzę, że matematyk sprzyja rozważaniom :D
Gdybyśmy patrzyli tylko na minusy to kiepsko by było. Balibyśmy się robić cokolwiek. A ja wychodzę z założenie, że lepiej żałować popełnionych głupot niż faktu, że się czegoś nie spróbowało :)
Zdj0ęcia są świetne <3 Przyjemnie się na Was patrzy :)

Camelia pisze...

Cudowni jejku <3

hitmanmaciek pisze...

fajne zdjęcia, na 5tym od dołu widać kawałek Krzysia... :) Fajnie, że się wam układa mimo tego że tak rzadko się widzicie... ;c zazdroszczę.

Copyright © 2014 Damzej , Blogger