#9?

Jestem zmęczony, zacznę pisanie od narzekania. Nic nie pisałem bo nie miałem kiedy. 
Dziś znów noc spędziłem poza domem, trochę żałuje tego wyjazdu bo wszystko się popieprzyło, ale była to 18stka Nelly więc nie wypadało nie jechać. Osiemnastkę zrobiła nad Jeziorkiem Białką, wczoraj wyjazd miał być z Lublina o godzinie 14, a pojechaliśmy 15.30. Półtorej godziny smażyłem się na przystanku słuchając narzekań każdego, na każdego. 
Jedynymi rzeczami które mnie pocieszają z wczorajszego dnia i nocy są takie że popływałem i najebałem się jeszcze zanim zapadła noc;) Oczywiście nie wyspaliśmy się, chore akcje chorych ludzi, dwie godziny snu to stanowczo za mało. O 6 rano wyszliśmy na przystanek i czekaliśmy na autobus do 7.55. Spałem w autobusie z Białej do Lublina i z Lublina do Lubartowa. Nic nie zdążyłem zrobić po przyjeździe do domu i musiałem od razu iść pomóc mamie zrywać porzeczki. I oto jestem. Zmęczony, brudny i śmierdzący Damzejek.

Dostałem kolejne pocztówki, ale wstawie ich zdjęcia przy kolejnym wpisie, wybaczcie ale padam na ryj. 
Dziś odpoczywam, nigdzie nie jadę, zaraz pewnie pójdę pod prysznic i spać, obudzę się wieczorem i znów wezmę prysznic i znów się położę. 

Kolejną sesję mam w poniedziałek, z Kają, wątpię że kojarzycie tego fotografa bo miałem z nią zaledwie jedną sesję, krótką, ponieważ pogoda nam nie dopisywała. Ale teraz polecimy na OSTRO.

Czasami nie wiem co mam myślec o zachowaniu niektórych osób, czasami są żałośni do tego stopnia że masz ochotę ich zabić, a czasami tak bardzo kochani że nie mielibyśmy serca ich skrzywdzić. Tak w ogóle, teraz sobie uświadomiłem że jestem na maxa wkurwiony. Jebać. Jakby ktoś chciał wiedzieć cokolwiek lub jakieś szczegóły ostatnich dni mogę odpowiedzieć na wasze pytania na asku./mejdol

Miałem wstawić zdjęcia z sesji więc oto kilka.
Więcej zdjęć znajdziecie na fp który jest podany w pasku na górze i po prawej stronie.




















PA

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Słodko :3 :)

Anonimowy pisze...

Kocham was :( serio

Anonimowy pisze...

Jakie piękne zdjęcia :( Cudownie razem wyglądacie. :)

sensiblees pisze...

stwierdzaam ze to są najlepsze wasze zdjęcia! idzie sie zakochac :D

Copyright © 2014 Damzej , Blogger