#8 Konkursik Wygrany

Dziękuję Wam za 10 000 wyświetleń!!!
Witam i o zdrówko się pytam!
Wczoraj wziąłem udział w konkursie w którym była do wygrania dowolna rzecz ze sklepu którą sam sobie wybieram. Było ciężko ale wygraliśmy i mieliśmy prawie 300 głosów przewagi! Dziękuję Wam raz jeszcze za pomoc z wgraniem w tym konkursie z chłopcem z podstawówki który miał bota na lubienie komentarzy....;) Tak, nie ściema, niestety taka jest prawda, że teraz mozna kupić nawet polubienia w internecie co mnie strasznie przeraża.

Dzisiaj byłem na zdjęciach z Andzią, mam nadzieje że jutro zobaczycie już zdjęcia które robiliśmy w Firleju.
Madi dziękuję za robienie zdjęć, a Julicie i Kaśce za to że były i dotrzymywały nam towarzystwa!
SWOJA DROGĄ!!! JULITA STO LAT!!!

Także ten, nic się nie zmieniło, pogoda do dupy.

Aaaa, zapomniałem! Doszło do mnie kilka pocztówek!
Czekam na więcej pocztówek z całej Polski, każdy może je wysłać!
O co chodzi? KLIKNIJ




ZAPOWIEDŹ SESJI?:)


4 komentarze:

Zorena pisze...

Nie mogę doczekać się sesji! Za jakiś czas też wyślę kilka pocztówek! :3

Unknown pisze...

No to tylko czekać na foty z sesji.;)
+ taka rada, mógłbyś wyłączyć weryfikacje obrazkową, ułatwiłoby to komentowanie.;)
http://leeciak.blogspot.com/

Kasia pisze...

Brawo ;) Też lajknęłam
Zajrzyj kiedy na bloga do maniury dietetycznieitreningowo.blogspot.com

Anonimowy pisze...

Aaaa, widzę moją pocztówkę :D

Copyright © 2014 Damzej , Blogger