#4 Akcja pocztówka

Więc tak, szybka notka tylko na temat pocztówek które chciałem abyście mi wysłali. Nie napiszę dzisiaj o zakończeniu roku szkolnego tylko jutro, ponieważ musze przygotować ognisko które jest u mnie dziś wieczorem.

@ AKCJA POCZTÓWKA @
Remontuje swój pokój, jak ktoś regularnie śledzi mojego aska wie o tym, wpadłem na pomysł aby każdy czytelnik przesłał mi pocztówkę ze swojego miasta która znajdzie się na mojej ścianie na którą nie miałem pomysłu. Nie mam co z nią zrobić a bardzo miło byłoby mieć was chociaż po części przy sobie. To dużo nie kosztuje, a sprawi mi to bardzo wiele radości. Pocztówki można wysyłać aż zapełni się nimi cała ściana, napiszę Wam kiedy to nastąpi. Adres podam Wam osobiście na fejsie >>KLICK<<. Oczywiście NIC ZA DARMO. Osoby które wyślą mi pocztówkę a nie mam ich w znajomych ale obserwują mnie dostaną ode mnie zaproszenie. 

Krótkie podsumowanie:
◘ Chciałbym abyście podpisali się Z PRZODU POCZTÓWKI jak chcecie, imieniem, nazwą z aska, nazwiskiem, to już obojętne. 
◘ Nie musicie wysyłać w kopercie
◘ Możecie wysłać kilka pocztówek
◘ Wysyłacie pocztówki aż ściana się zapełni
◘ Nie zmuszam nikogo do wysyłania pocztówek
◘ Pocztówki mogą być zagraniczne
◘ Po adres musicie zgłosić sie osobiście

ps. Muszę się pochwalić

Miłego dnia :)

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Ode mnie juz poszla pocztowka z niedzwiadkami z Bieszczad <3

Unknown pisze...

może być z wakacji, Damzi? :D

Zorena pisze...

To lecę kupić jutro kilka pocztówek! ^w^

Copyright © 2014 Damzej , Blogger