#10

Od ostatniej notki w ogóle nie odpocząłem, cały czas coś robie. Wczoraj wybraliśmy się z Radkiem, Andzią i Mgiełka do Klubu, nie sądziłem że będzie tam tyle znajomych nawet z moich okolic! Było przecudownie!
Poznałem bardzo dużo nowych osób, widziałem osoby których nie widziałem już jakiś czas.

Co więcej, nic więcej. Nie mam żadnych nowych zdjęć, planów również. Siłownia musi poczekać bo nie mogę znaleźć dobrej. Tatuaż też musi poczekać. Dziś przyszły mi dresy które zamawiałem aaaaaa! Cudownie! Teraz niecierpliwie czekam na wygraną bluzę w konkursie!:)

Dzisiaj jedziemy nad jeziorko, odprężyć się, popływać, odpocząć chociaż trochę.
Może w końcu poznam kogoś z kim będę mógł spędzać dotychczas samotne wieczory ;)

3majcie się ciepełko :*

Brak komentarzy:

Copyright © 2014 Damzej , Blogger