#11 Nadesłane

Nadesłane pocztówki z całej Polski i zza granicy!!! Nie wszystkie zostały sfotografowane, ale zrobie to przy następnej notce. Najpierw przepraszam że to tak długo trwało, ale jestem zabiegany i cały czas cos robię.
Jestem szczęśliwszy z każdą nadesłaną pocztówką przez Was!
Zostałem zaskoczony nadesłanymi listami i rysunkami, nie wiedziałem co powiedzieć, w ogóle zatkało mnie to co pisaliście w listach. Trzeba mieć zaufanie do kogoś żeby coś takiego komuś napisać, cieszę się że mam Was ''przy sobie'' ;)















DZIĘKUJĘ I CZEKAM NA WIĘCEJ PRZESYŁEK!!!


Wczoraj poznałem mega osoby, pierwszy raz od jakiegoś czasu pojechałem sobie ot tak o na miasto ze znajomymi i nie żaluje że to zrobiłem. Było naprawdę zajebiście. Nie wiedziałem że potrafię tak o rozmawiać otwarcie z osobą którą poznałem dosłownie kilka godzin wcześniej. Nigdy tak nie miałem, co się dzieje. Zawsze się wstydziłem osoby którą poznałem i zostałem z taką osobą sam na sam, nigdy nie moglem wykrztusić z siebie żadnego słowa, a teraz nie mogłem się zamknąć :DDD

PSUJE SIĘ POGODA, NIECH SIĘ POPRAWI
HALO TAM NA GÓRZE!!!
SĄ WAKACJE!!!
CHCEMY SŁOŃCE I UPAŁY!!!

Planów obecnie brak

DZIŚ MÓJ BRAT CIOTECZNY KOŃCZY 18LAT!!!
100LAT!!!

Jutro impreza! bawimy się, ale Cie uchlam cieciu :D




2 komentarze:

Unknown pisze...

Woow ktos ma talent do rysowania.:D
No to sto lat dla brata i dobrej zabawy zycze.:))

Anonimowy pisze...

Najlepszego dla brata! :D
Oby tych pocztówek jeszcze przybyło duużo więcej :D

Copyright © 2014 Damzej , Blogger