#12 18stkowo

Ach, tak szybko dorastają!
Bartek jako drugi w rodzinie skończył 18 latek! A kto skończył jako pierwszy? No kto, no Damzi!
W piątek z samego rana miałem gorączkę, było aż tak źle że nie mogłem usiedzieć przed komputerem i poszedłem spać, wstałem koło 15 dzięki telefonowi Nelly która obudziła mnie faktem że mielismy jechać po prezent urodzinowy.

Imprezke zaliczam do udanych, była fajna atmosferka i supi osoby. Nie czułem się wtedy aż tak źle, a nawet bardzo dobrze, ale gdy wróciłem do domu znowu gorączka mnie rozjebała i trząsłem się pod kołdrą jak cziłała XD Rano już było wszystko w porządku więc postanowiłem jechać do Lublina napić się bro ze znajomymi, oczywiście pogoda nie dopisała żeby pić w plenerze więc posiedzieliśmy chwile w Plazie, zjedliśmy i poszliśmy do "Piwnicy'' na oczekiwane piwo.

W drodze powrotnej poszliśmy pod Zamek, była tam jakaś scena i jakiś koncert zagraniczny, posiedzieliśmy pogadaliśmy i pojechaliśmy do domku :DD

A dzisiaj osiemnasteczka rodzinna, JEZU JA NIE CHCE SIEDZIEĆ Z RODZINĄ ;(

*BEZ ZDJĘĆ*


Brak komentarzy:

Copyright © 2014 Damzej , Blogger