#14

Hejhejhej!
Oczywiście jak to pogoda w te wakacje, psuje każde plany! Raz pada a jak można sie udusić!
Jak tu sobie planować kolejne dni(??) Całymi dniami jestem zmęczony bo nocami uczę się angielskiego, TAK JA TEŻ SIĘ POTRAFIĘ UCZYĆ. We wtorek byłem z Talą na ognisku u Sandi, było bardzo fajnie, poznałem dużo nowych osób, czyli już wtedy mogłem uznać ognisko za udane, bo jak każdy wie poznawanie nowych osób przynosi mi wiele przyjemności. W połowie ogniska pojechaliśmy z Talą do Maka coś zjeść, zostawiliśmy tam po sobie mega chlew, gorzej niż świnki i wróciliśmy z powrotem na ognisko, Tala wypiła piwo i wróciliśmy do domów.

Wczoraj miałem jechac do klubu, ale niestety jedna z naszych kolezanek nie miała 18lat i jej nie wpuścili, a wiadome że nie zostawimy naszej kolezanki a sami nie będziemy sie bawić więc Andzia zadzwoniła po Daniela i poszliśmy posiedzieć i pogadać na miasto. Niby nie poszliśmy do klubu ale było bardzo przyjemnie, nie żałuje.

Dzisiaj byłem tylko na sesji, efekty zobaczycie niżej, a teraz moje plany na kolejne dni:D

JEDZIEMY DO SZCZECINA!
MIAŁEM NIE JECHAĆ W TE WAKACJE, ALE JEDNAK!
25-28 witamy Szczecin z Andzią i Klusią.
Będzie zabawa?! Będzie!
Gdyby ktoś chciał się spotkać, wystarczy napisać, nie wstydzić się bo sprawiacie mi tym przyjemność!:)
Uwielbiam swoich czytelników i żadnemu nie odmówię spotkania, chociażby na chwile;)
Wykorzystajcie tą okazję bo myślę że dłuuuuugo nie zawitam w Szczecinie.
Najbliższa okazja będzie wtedy gdy zostane modelem i będę miał tam sesję HAHAHA
NO TO SIE UŚMIALIŚMY...... CZYLI JUZ NIGDY TAM NIE BEDE ;DDD















1 komentarz:

gabsa pisze...

PRZYJEDŹ JESZCZE RAZ PROSZĘ!! ♥

Copyright © 2014 Damzej , Blogger