#15 Zakupy z rodzicami

Nie było tak źle, ale zdziwiłem się że w ogóle przyjeli moją propozycje jechania do galerii!
Już w pierwszym sklepie kupili mi na chłodny wieczór kurteczkę z NY. O dziwo mama sama mi to zaproponowała. Tata chciał kupić sobie jakieś dresy ale nie było rozmiarów, dlatego pocieszył się kupnem skrzynek na narzędzia. Zanim poszliśmy do Auchan'a poszliśmy zostawić w samochodzie rzeczy które wczesniej kupiliśmy, oczywiście GDZIE JEST SAMOCHÓD, gubiliśmy się po tym parkingu szukając samochodu pare minut aż w końcu okazało się że jest na drugiej stronie parkingu... so..
W Auchanie nakupiliśmy dużo ciasta i słodyczy które do tej pory nie zostaly zjedzone. Poprosiłem tate również o to żeby kupił sushi, kupił i co? I sami musieliśmy zjeść bo bratu i mamie nie posmakowało. Damian kurzach kazał rodzicom kupić ostrygi, zaraz biorę się za ich robienie, nie mam pojęcia w jaki sposób je zrobie, ale obiecuję że będą bardzo smaczne!

Nie jade do Szczecina, po rozmowie z tatą uznaliśmy że lepiej pojechać rodzinnie do Gdańska :)

Jutro zapewne przyjezdza Krzyś z Włocławka, to będzie mega tydzień ;)

Miłego dnia!

Brak komentarzy:

Copyright © 2014 Damzej , Blogger