tommy hilfiger



Witam! Wszystkich razem i każdego z osobna!
Dziś mikołajki! Dzień, w którym obdarowujemy się prezentami! Nawet mi - niegrzecznemu dziecku, udało się coś dostać! Wiadomo, rodzice - kasa, nie wydaj na głupoty i narkotyki, dziadkowie - zestawy kosmetyków i kasa - ''na lody'', zawsze tak mówią, od kiedy pamiętam. Od kilku lat jak to słyszę, to się śmieję. Z biegiem czasu trochę te słowa nabrały u mnie innego znaczenia. Trochę czuję się obrażany, bo przecież sugerują mi, że muszę zapłacić komuś, żeby zrobił mi dobrze...
Ale wybaczam, wiem co macie na myśli! Tarasom Zamkowym - naszej cudownej Galerii Lubelskiej. dziękuję za kartę podarunkową! Na pewno się nie zmarnuję. Dziękuję też, za wszystkie 'życzenia' i inne prezenty jakimi zostałem obdarowany, och! Liczy się gest!


Od piątku planuję zacząć realizować kategorię pt.''Świąteczne miasta Polski''. Oby wszystko poszło zgodnie z planami! Więcej na snapie - damzej.



6 komentarzy:

Zazuu pisze...

Fajna torba, skąd ja wytrzasnąłeś?

Pozdrawiam
Zazuul.blogspot.com

Ola pisze...

Bardzo podoba mi się Twoja kurtka :)

ab-photographs.blogspot.com

Desamparada pisze...

Fajny zegarek :)

desa.blog.pl

Gabrysiowa Mama pisze...

Torba jest mega no i cała stylizacja !!! :)

womenlikeitPL pisze...

Mega fajna stylówka :)

Jand2 pisze...

Tommy hilfiger koszulka męska może stanowić bardzo ciekawy pomysł na prezent dla faceta. Jest to ponadczasowa, modna oraz bardzo popularna część garderoby.
tommy hilfiger koszulka męska

Copyright © 2014 Damzej , Blogger