Jordan



O to jestem i w kwietniu. Witamy oczywiście piękną pogodę! Tak się  cieszę, że słońce które mnie odwiedziło dało mi jeszcze więcej mobilizacji do rozwijania się! Już nie potrzebuję ciągłego przypominania mi co jest dla mnie najważniejsze i wypominania, że zaniedbuje swoje hobby i pasje! 
Wasze wyświetlenia same dają  mi do myślenia. Lubię angażować się w coś co szybko przynosi efekty! 
Mój wylot do Newcastle zbliża się wielkimi krokami. Tak bardzo się z tego cieszę! Nie mogę się doczekać.  To będzie mega super przygoda! 
W piątek zmieniam kolor włosów - zgadujcie.
Widziałem takie włosy tylko na zdjęciach - mam nadzieję, że wam się spodobają, a  przede wszystkim mi i mojemu otoczeniu.
Planowany wyjazd w piątek do Zakopanego chyba nie dojdzie do skutku, aczkolwiek- zobaczymy!














3 komentarze:

Domka pisze...

co tam newcastel, ja Ci tego Zakopanego najbardziej zazdroszczę :D Mam nadzieję, że wypad dojdzie do skutku! :D
Poooooozdrawiam! :D

Sara pisze...

Zazdroszczę Newcastle! Świetne fotki :)

Ola pisze...

Super zdjęcia :)

ab-photographs.blogspot.com

Copyright © 2014 Damzej , Blogger