Jeans - Mustang



Zrezygnowałem z wyjazdu do Zakopanego. Nie miałem ochoty i celu. Najbliższy wyjazd jaki mi się teraz szykuje będzie pod koniec miesiąca nad morze Bałtyckie. Aczkolwiek, również nie jestem przekonany co do tego wyjazdu. Mam jeszcze czas - przemyślę i przeanalizuję wszystkie   za i przeciw. Zero podejmowania nie przemyślanych decyzji!

A już niedługo biorę się do pisania 100 pierwszych zdrad.
Postanowiłem, że będę publikował je nie rzadziej niż raz w tygodniu, Wyświetlenia ciągle idą w górę, co bardzo motywuje mnie do dalszego pisania! Dzięki!

Jeans - Mustang
T-sh - Shein
Zegarek - Reserved
Buty - A. For.
Spodnie - Zara M.
Plecak - Shein

Fot: A. Paszkowska




















2 komentarze:

Vers pisze...

Świetne foty... jestem tak pozytywnie zaskoczona, bo widać że to nie typowy czarno-biały look na bogatego z wielkiego miasta ������
Może tez spodoba Ci się mój blog <3
http://weronikadorocka.blogspot.com/2017/04/streetwear-classy-sassy-and-bling-bling.html

Magdalena Dereniowska pisze...

Super zdjecia! Wyszło bardzo swobodnie, podoba mi się!
Zapraszam do mnie http://fotmagstyle.blogspot.com/

Copyright © 2014 Damzej , Blogger