WHATEVER

Hej! Pewnie zauważyliście ''małą'' zmianę w wyglądzie mojego bloga, mam nadzieję, że wam się podoba i
przede wszystkim ułatwi wam przeglądanie moich starszych wpisów. Zostały dodane banalne przekierowania na moje inne profile na portalach społecznościowych oraz NEWSLETTER dzięki któremu będziecie poinformowani za waszą zgodą o moich nowych wpisach mejlowo. Dzięki nowemu szablonowi możecie podejrzeć posty które zostały najwięcej razy oglądane. Możecie z łatwością dodać mnie do obserwowanych, kręgów czy google + do czego gorąco zachęcam.

Już w sobotę zrealizuję z Krzychem długo planowany wyjazd do Zamościa, cieszę się z tego wyjazdu, mam tylko nadzieję, że pogoda nam dopisze. Odwiedzimy na pewno tamtejsze zoo i rynek. Możecie nas poinformować prywatnie jeżeli chciałby się ktoś z nami chwile powłóczyć bez żadnej krępacji.

A niebawem w dniach 23-24 kwietnia, szykuje się wyjazd do Warszawy. Są dni otwarte mojej kochanek uczelni na którą będę chciał się dostać i zacząć tam studia. Jak ja to mam poukładane w głowie - nowe miejsce zamieszkania = nowe życie. I tego się trzymamy, nowa szansa od życia, żeby ułożyć je sobie tak, jak chcemy, nowa szansa na uniknięcie błędów popełnionych tutaj i nowa szansa przede wszystkim na to, żeby być w pełni szczęśliwym.

Jak zauważyliście, współpracuję z ROMWE, ostatnio przyszła mi paczką z ich sklepu a w niej znajdywała się bluza, która obłędnie mi się spodobała. ;)


Link do Bluzy -

http://www.romwe.com/This-Is-Print-Cigarette-Butt-Print-Long-sleeved-Sweatshirt-p-79864-cat-673.html?utm_source=damzej.blogspot.com&utm_medium=blogger&url_from=damzej

Lub














Brak komentarzy:

Copyright © 2014 Damzej , Blogger