I CHOOSE YOU

Uwielbiam bajki! Szczególnie te, których jest po kilka sezonów. Jedną z moich ulubionych bajek w dzieciństwie jak i w sumie teraz są pokemony! Stąd zamówiona bluza! Cudowna, prawda?

Odliczam dni do zakończenia roku szkolnego i matury. Coraz bliżej wakacje i coraz większy stres przez maturę! Nie mogę sobie z tym poradzić i z dnia na dzień więcej osób obrywa ode mnie przez stres którego nie potrafię opanować. Współczuję Krzychowi :DDDDDDDDDDD

Wczoraj w clubie świętowaliśmy kolejny miesiąc naszego związku, poprzedzając nasze wyjście zrobieniem wielkiej pizzy w kształcie serducha, co mnie strasznie ''podjarało'' słysząc ten pomysł :D

Znajdziecie mnie tutaj:

MAXMODELS   >>KLICK<<
FANPAGE   >>KLICK<<
PRYWATNY FEJS  >>KLICK<<
ASK  >>KLICK<<


Do zoba :)

BLUZE ZNAJDZIECIE W LINKU NIŻEJ :)
Sheinside ;)

>>KLICK<<











3 komentarze:

Miller Emilia pisze...

Bajka dzieciństwa! Tyle ile ja odcinków obejrzałam i ile kapsli zebralam, to nigdy tego nie przebije!
Miłości życzę słodziaki :*
www.milleremilia.blogspot.com

Unknown pisze...

Pika Pika Czu!

Anonimowy pisze...

Świetna notka i jeszcze lepsze zdjęcia! ;* Powodzonka na maturze ;)

Copyright © 2014 Damzej , Blogger