#Trzydzieści 8


Witam, od ostatniej notki jedyne co udało mi się zrobić to wielki tatuaż, który ujrzycie po sesji w studiu fotograficznym. Ten kto śledzi mojego chociażby instagrama widział go w połowie. tatuaż wykonał Stachu, tatuażysta ze studia Immortal Art Tattoo w Warszawie, bardzo dobra robota, polecam bardzo gorąco to studio i czekam na kolejny konkurs który będzie przez nich organizowany. Nadal nie dostałem zdjęć z pokazu fryzur, cóż czekamy dalej. Nadeszło kilka małych zmian w moim życiu, znowu będę musiał się przyzwyczaić do wszystkiego od początku. Jestem pusty do tego stopnia w środku że mam wrażenie jakbym miał zaraz polecieć w górę. Postawiłem sobie dzisiaj zadanie do zrealizowania, jeżeli go wykonam i przeżyje to będę zajebisty, jeżeli nie, to jest ostatnia moja notka w życiu:D Tak, wejdę tu, wezmę słuchawki i posłucham muzyki.



Zdjęcia wykonała Kaja, przyjemna sesja, zabawnie, śmiałem się prawie cały czas co utrudniało robienie zdjęć, mam nadzieje że kiedyś wybiorę się jeszcze z Kają na zdjęcia. 












FOTOGRAF KAYAphoto

Ps. Sweterek oraz koszulka ze zdjęć są do sprzedania.

Brak komentarzy:

Copyright © 2014 Damzej , Blogger