ZARA/NEW LOOK MEN/HOUSE




Okazało się, że będziecie dowiadywać się o wszystkim ostatni, lub w trakcie czegoś co planowałem. Doszedłem do wniosku, że jeżeli mówię o czymś i zaczynam się chwalić - nigdy mi to nie wychodzi.
Prosty przykład: pół roku temu miałem wybielać zęby - chwaliłem się tym wszędzie i co? I nic. Ostatnio sobie o tym przypomniałem, bez informowania was o tym po prostu to zrobiłem następnego dnia - dowiedzieliście się o tym na snapie jak już jechałem na zabieg. (snap; damzej)
Przeanalizowałem wiele takich sytuacji i właśnie tak o to postanowiłem!
Może to głupie, ale też czasami macie takie sytuacje? Jesteście czegoś pewni w stu procentach a nagle, gdy już wszyscy o tym wiedzą po prostu się to wszystko sypie?

Coś o wybielaniu zębów? Jutro na snapie - damzej ;)

Na wieczór piosenka, taka ode mnie - Enej - Zagubiony

Kurtka - ZARA
T-shirt - NEW LOOK MEN
Buty - House
Spodnie -
Zegarek - House
















Brak komentarzy:

Copyright © 2014 Damzej , Blogger