Białystok



Zakończenie wakacji zbliża się  wielkimi kokami, niestety. Obiecałem sobie, że od października będę robił wszystko, by osiągnąć to, o czym marzę i co miałem przez chwile jakiś czas temu.
Niestety olałem sobie prowadzenie bloga i innych portali społecznościowych. Postanowiłem wszystkie odświeżyć  i wykorzystać to co osiągnąłem do tego momentu do dalszego rozwoju. Szkoda zrzucić  na podłogę tacę, którą Ci podają  pod sam nos.


Jestem niecierpliwy rozpoczęcia modowej bitwy miast. Mam nadzieje, że kolejna edycja pojawi się również w tym roku. Jestem już na nią przygotowany.

Zmobilizowaliście mnie również do powrotu przed obiektyw.
Więc nie spotkacie mnie już tylko za obiektywem, ale i przed!
Pełna mobilizacja, znowu. Oby tym razem się udało!
Kilka zdjęć z ostatniej sesji ;)

fot.Angelika Paszkowska











5 komentarzy:

Unknown pisze...

Trzymam kciuki i życzę wytrwałości i spełnienia marzeń i planów! :)

Pozdrawiam i zapraszam do siebie! :) www.luxx404.blogspot.com, Michał

Unknown pisze...

Uważajcie na zbyt płytką głębie ostrości bo czasem nie wystarcza jej na całą postać. Bo z nią kiedy jest płytka jest tak, że złapiecie ostrość na szalik a twarz już nie się załapie się i jest nie ostra.
Generalnie, do przodu, trzymam kciuki!

Anonimowy pisze...

Świetna Stylizacja na tą porę :)
Gdzie kupiłeś buty ?

https://mrkulfon.blogspot.com

Anonimowy pisze...

Idź do top model damzej :D

Anonimowy pisze...

Polecasz jakieś second handy w Lbn? Torby, buty, płaszcze? :)

Copyright © 2014 Damzej , Blogger