PO DRUGIEJ STRONIE OBIEKTYWU #6


Witajcie po 2 miesięcznej przerwie. Powoli wracam do życia. Całkowicie wybiłem się z naturalnej swobody oddychania własną osobą. Pogubiłem się i dopiero w ostatnich dniach dotarło do mnie, że całkowicie zatraciłem siebie. Jestem gotowy do działania, jestem mocno zmotywowany i mam wiele pomysłów do zrealizowania, tylko po to, żeby nie stać w miejscu!
Powinienem sam stosować się do własnych sentencji kierowanych do was tutaj na blogu. Dopiero sam do tego doszedłem!


Zapraszam na sesje - kontakt poprzez fejsbuka - sesje darmowe - uczę się.

Mod.: Wiktoria Osieleniec.













2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Zdjęcia są ok, ale nigdy nie rób zdjęć osób od dołu, portretów również. Zdjęcia czarno-białe nie są konieczne, bo wykorzystuje się B&W w bardzo skrajnych wypadkach, jeśli kiedyś będziesz miał czas, idź na szkolenie z fotografii. Zajmij się tym, żeby modelka nie patrzyła cały czas w obiektyw i stale się uśmiechała. Przyłap ją na naturalnym wyrazie twarzy, w naturalnej pozie. Poza tym, dopiero sie uczysz, więc plus dla Ciebie. Pozdrawiam.

madd_aa pisze...

Witamy po przerwie, bardzo fajne zdjęcia
Pozdrawiam,Madda
blog ->klik

Copyright © 2014 Damzej , Blogger