Każdy


Każdy jest inny. Każdy jest na swój sposób niepowtarzalny. Każdy posiada w sobie coś specyficznego. Nie mam na myśli wyglądu. Chodzi mi bardziej o wnętrze człowieka. Coś co nas do niego ciągnie, ale co. Przecież mi się w ogóle nie podoba jego wygląd, nie mój gust. Nie potrafię znaleźć z nim wspólnego języka, ciągle wypowiadamy się na zmianę na inny temat.
To znaczy, że więcej się z nim nie zobaczymy? Nie! Umówiłem nas z nim na jutro, na kawę i kino. Jak to? Przecież właśnie opisaliśmy osobę, której definitywnie daliśmy kosza. Nie dodaliśmy, że ma w sobie bardzo dużo uroku osobistego, coś w środku, co sprawia, że uśmiechamy się gdy tylko go zobaczymy. Nie dostał kosza. To my dostaliśmy szansę, na jeszcze jedno spotkanie przepełnione pozytywnymi emocjami, które unoszą się wokół nas, gdy jest w pobliżu.











3 komentarze:

Unknown pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
dreamsstation pisze...

pięknie napisane!

Przypadkowe Rzeczy! pisze...

przepiękne zdjęcia, dostojność koguta przepiękna

Copyright © 2014 Damzej , Blogger