Modowa Bitwa Miast - Finał


Dobry wieczór! ;)
Dziękuję Wam drodzy czytelnicy za oddane głosy, przeszedłem dzięki wam do finału. Znalazłem się w ścisłej piątce najlepiej ubranych osób w Polsce - wśród osób które brały udział oczywiście. Zebraliśmy ponad 8 tysięcy głosów, a teraz? Czas na wielki finał! W najgorszym wypadku będziemy na 5 miejscu, bo jak wspomniałem, przeszło tylko pięć osób!
Głosowanie zaczyna się 12go listopada o godzinie 12stej. Więcej informacji będę podawał oczywiście na bieżąco. Chciałem tylko poinformować was, że jestem wam ogromnie wdzięczny za każdy głos. Bez was nie dałbym rady, bo jak!?
Jeżeli doszliśmy tak daleko, dojdziemy dalej.
Nagrodą jaką dostałem za przejście do finałowego głosowania jest wyjazd na Fashion Week w Łodzi. To już dzisiaj, za kilka godzin mam pociąg, nie jestem do końca spakowany, ale zaraz zapnę wszystko na ostatni guzik. Jest to dla mnie ogromny zaszczyt tam być, wielki sukces i wielka radość. Nie wiecie nawet, jak się teraz czuje. Zostało mi niemal 4 godziny snu, ale co z tego? Emocje nie pozwalają mi zasnąć!
Mam nadzieję, że będziemy na bieżąco. Już dziś wieczorem postaram się opisać jakie sa moje pierwsze wrażenia z Łodzi. 3majcie się ciepło!


Zdjęcia wykonania Daniela! :)











8 komentarzy:

sensiblees pisze...

Jest siła Damian! Gratulaacje i miłego wypadu! :D
sensiblees.blogspot.com

Anonimowy pisze...

Gratulecje ! :* Trzymam kciuki by bylo 1 miejsce :)

Anonimowy pisze...

Gratulacje ! :* Trzymam kciuki aby było 1miejsce :) Głosujemy

Anonimowy pisze...

Porażka.

Anonimowy pisze...

Jesteś chyba najgorzej ubranym uczestnikiem, to ma być styl?nie masz pojęcia o modzie. Pewnie będziesz najgorzej ubranym uczestnikiem na FW. Na dodatek wybierasz tylko komentarze przychylne tobie, może by było sprawiedliwie będziesz publikować wszystkie komentarze a nie tylko te wybrane.

damzej pisze...

Oh 😁😂😂😂

Siostry Andrzejewskie pisze...

Gratulujemy i życzymy miłego wypadu! ;)

SiostryAndrzejewskie

Anonimowy pisze...

uwielbiam Cię !

Copyright © 2014 Damzej , Blogger