FASHION WEEK ŁODZ - DZIEŃ II


Pokaz Jacob Birge Vision. - ze specjalnym udziałem uczestników Top Model. Z góry dodam, że inaczej sobie wyobrażałem udział uczestników Top Model. Ale nie jestem rozczarowany, może tylko tym, że byli to tylko mężczyźni, którzy tak naprawdę długo nie nabyli się w programie. Cóż. Same projekty też nie były do końca skomplikowane. Jutro dodam wpis z trzeciego dnia, który mnie najbardziej zaskoczył i to pozytywnie. Nikt sie tego nie spodziewał.


oraz

Pokaz Kędziorek - dla mnie dużo lepszy od Jacoba ;)























Kędziorek.


























1 komentarz:

Madusia pisze...

kilka niezłych projektów dało się zauważyć, ale generalnie średnia kolekcja, niewiele rzeczy mi się spodobało, a jeszcze mniej na siebie bym założyła. ;)
pozdrawiam.

Copyright © 2014 Damzej , Blogger