#Zakończenie Głosowania

Hej! Właśnie dziś o 12 w południe zakończyło się głosowanie na Bloga Roku 2014.
Niestety, nie jesteśmy nawet w pierwszej dziesiątce, ale mamy 24 miejsce, na ponad 300 zgłoszonych blogów.
Biorąc pod uwagę czas prowadzenia mojego bloga, wypadliśmy bardzo dobrze.
Jestem bardzo szczęśliwy i naprawdę, rozpiera mnie radość.
Znaleźliśmy się wśród najlepszych blogerów którzy myślałem, że zostawią nas daleko w tyle, zebraliśmy pieniążki dla dzieci i zauważyłem, że nawet głosowanie sms nie jest nam straszne!
Chciałbym wszystkim bardzo mocno podziękować za głosy, za to, że jesteście i za to, że czytacie mojego bloga. Jesteście cudowni!
Przysięgam, że zdobędziemy tytuł Bloga Roku 2015!
My nie damy rady?:)


A dzisiaj bawimy się w Cream! Zapraszam do dzisiejszej zabawy w jednym z klubów w Lublinie.
Korzystam z ostatnich wolnych dni ferii, a po feriach nauka.
Wczoraj sobie uświadomiłem, że zaczynam wakacje za 2 miesiące!!!
ajjjjjjjjjjjjjj chce lato!



T-shirt - CHOIES - KLICK
Maska - CHOIES - KLICK
Bransoletki - CHOIES - KLICK


































4 komentarze:

Anonimowy pisze...

fajne buty :D

Anonimowy pisze...

Zdjęcie z maską jest naprawdę cudowne, blog też ciekawy, oby tak dalej! :)

Anonimowy pisze...

idealny, szkoda że masz chłopaka

dsmkjnbh pisze...

Gratulacje ja mam 38 :)

Copyright © 2014 Damzej , Blogger