#Pięćdziesiąt 4

Od ostatniej notki minęło kilka minut, a ja już chce zaprezentować wam bluzy ze sklepu Sheinside które niedawno mi przyszły! Jak sami widzicie, są wspaniałe.

BLUZA KRZYSIA - KLICK - SHEINSIDE
MOJA BLUZA - KLICK - SHEINSIDE

Od pobytu w Warszawie nie działo się nic specjalnego, oprócz tego, że cały czas byłem z Krzysiem. Niestety już pojechał do domu, widzę się z nim już niedługo!
Mamy już pomysł na wakacje i już w tym tygodniu zamierzamy zarezerwować bilety. Gdzie? Dowiecie się niedługo z bloga Krzysia, który już dziś został założony. Sam nie mogę doczekać się jego pierwszej notki.

Pojawiły się już pierwsze projekty naszych koszulek które zaprezentuje przy kolejnym wpisie.
Są wspaniałe. Niedługo również zostanie zorganizowany konkurs w którym będą do wygrania bluzy które widnieją na zdjęciach. Więc bądźcie na bieżąco!!!

Wczoraj pojawiliśmy się w kinie na Igrzyskach śmierci. Osobiście, rozczarował mnie ten film. Spodziewałem się czegoś innego. Poprzednie części miały w sobie wszystko czego potrzebuje dobry film, w tej brakowało mi chociaż chwili wzruszenia. Pomijając to wszystko, plusami w tym filmie są znakomite piosenki które wpadają w ucho. np. KLICK i KLICK

Czuję zime! Zaczyna padać śnieg, zaczyna być strasznie mroźno, a ja nie mam jeszcze futra do kostek!
Może kolejna sesja odbędzie się przy kominku z kubkiem herbaty?:)
Zobaczymy!:) Ale w najbliższym czasie planuje zająć się nadrabianiem zaległości w szkole, mam ich strasznie dużo. Pomijając te nieprzyjemne sprawy związane ze szkołą, informuje was że przeszedłem do II etapu wojewódzkiego konkursu o mediach. Książki w dłonie i do nauki! Stawka jest wysoka, wspomniałem kiedyś o indeksach na studia które są do wygrania.

Edit. Edytuje post, bo znowu zapomniałbym napisać wam o pocztówkach!
Akcja pocztówka znów aktualna!:)
LINK - KLICK <-- Wszystkie informacje zawarte tu.
Dostałem od was bardzo dużo pocztówek. Dziękuję za wszystkie i czekam na więcej!:)
Za kilka dni dodam zdjęcia pocztówek które przyjdą mi w najbliższym czasie;)



Miłego oglądania zdjęć, widzimy się już niebawem ;)


















6 komentarzy:

Anonimowy pisze...

jestescie razem?;)

Anonimowy pisze...

Tak, są razem.

Anonimowy pisze...

kochani <3 lovciam was hehe

Anonimowy pisze...

uwielbiam was ! <3

Anonimowy pisze...

co rodzice i otoczenie na wasz zwiazek

Anonimowy pisze...

skurwysynu widze zee nowego przydupasa do jebania znalazłeś :D

Copyright © 2014 Damzej , Blogger