#Pięćdziesiąt 5

Witam!
Przyszła mi kolejna bluza z CHOIES, ten sklep jest po prostu znakomity!

BLUZA - KLICK - CHOIES

Pogoda strasznie się psuje, nos zamarza mi z samego rana jak wychodzę z domu. Cieplej już nie będzie na pewno, więc trzeba przygotowywać się na mroźną zimę - co oznacza wielkie zakupy! Nie mam kompletnie nic, co uchroni mnie przed śniegiem i odmarzającymi częściami ciała. W szkole jest znakomicie, poprawiam powoli oceny, co dziwne, nie z jedynek! Dostałem dziś z wosu 6 i dwie 4, w końcu piszę rozszerzenie na maturze, pora się za to wziąć. Jutro rano pisze konkurs o nowoczesnym świecie, trzymajcie kciuki. Zaraz mykam na doradztwo zawodowe, w końcu będę mógł z kimś o tym porozmawiać, potrzebuje tego od dłuższego czasu, nikt nie potrafi mnie nakierować na dobrą drogę. Po doradztwie jadę do Tali zrobić sobie.....
zobaczycie na następnej sesji;)
Następna sesja już niebawem, może na weekendzie. Zależy od pogody.
W planach na najbliższe dni jest tylko Krzysiek i przygotowywanie się do kolejnej edycji Hell's Kitchen.
Wydaje się to pewnie dla was śmieszne, ale to jak wszystko co robię;)

Zamówiłem teraz te dwie bluzy, podobają się?:)
KLICK \ KLICK

Kilka zdjęć od Andzi z dziś:
Fanpage Andzi ze zdjęciami - KLICK

























Buty - Air Force wysokie.
Bluza - CHOIES
Koszulka - Cedarwood state
Dresy - xxx

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Czy dopuszcza możliwość udania się do Top Model? Bo wierz mi - mógłbyś daleko zajść.. :)

Anonimowy pisze...

Przepraszam Damzej, ale obie bluzy mi się nie podobają ;( ale za to zdjęcia cudowne ;) Hah ile ty się musisz na cierpieć i zmarznac aby wyszły takie mega zdjęcia... <3

Copyright © 2014 Damzej , Blogger