#Dwadzieścia 6

Nie mam co robić, myślałem że ten moment gdy nie będę miał o czym pisać nie nastąpi tak szybko. A jednak, życie lubi zaskakiwać. Przeznaczam dzisiejszą notkę na #Best #Photo, nie mówie o wszystkich, wziąłem w zasadzie 'pierwsze lepsze' zdjęcia które miałem w folderze 'najlepsze'. Mam bardzo duży sentyment do każdego ze zdjęć. Każde z tych zdjęć przypomina mi o najlepszych momentach w moim życiu, na każdej 'sesji' jest dużo śmiechu, zabawy i rozmów. Cholera nie będę sie rozpisywał o czym co było.



Dzisiejszy dzień zacząłem z Madi chodząc po lumpach w których nic nie było. Zauważyłem że najwięcej znajomych spotykam w lumpie, haha tak, bawi mnie to, ale i krępuje w pewien sposób.

Mam nadzieje że ten dzień szybko się skończy, sam nie wiem czego chce, boje się że napisze komuś coś głupiego, albo spotkam się z osobami z którymi nie powinienem się spotykać tak jak dotychczas.



Myślę nad tatuażami, kolejny dzień. Nie chce znów popełniać takich samych błędów.

Umie ktoś ładnie szkicować? Jeżeli tak, prosiłbym o zgłoszenie się do mnie na fejsie.



+




Znacie może jakieś sklepy z ubraniami które szukają kogoś do współpracy jeżeli chodzi o promowanie ich rzeczy? Również prosiłbym o InFo



Moja prośba do Was jest taka, iż prosiłbym was o zapamiętanie takiej informacji.

MAM KONTA TYLKO NA TYCH STRONACH.
PROSZĘ NIE NABIERAĆ SIĘ NA INNE PROFILE Z MOIMI ZDJĘCIAMI.


A teraz obiecane zdjęcia;































2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Szkoda, że nie ma żadnego zdjęcia z Krzysiem :(
Ale zdjęcia, które dodałeś mają w sobie jakiś urok :)

Unknown pisze...

Jezu, jakie piękne! <3

Copyright © 2014 Damzej , Blogger