ProProPro ZaraZaraZara



Witajcie, dzisiejszego ranka zakupiłem bilety na loty do Newcastle. Ogromnie się z tego cieszę i nie mogę doczekać się mojej podróży. Zaleciało mi delikatnie wakacjami. Nie wiem co na to wpłynęło, ale bilety mam kupione na dużo wcześniejszy termin! Czas zmian nastąpił bardzo dawno. Z ręką na sercu mogę powiedzieć, że jestem innym człowiekiem - dla siebie i innych.

W ten weekend ponownie pojawię się w Krakowie. Może tym razem w końcu zobaczę smoka Wawelskiego! Za każdym razem jak tam jestem - a jestem często, nigdy go nie widziałem. Pomijając fakt, że zazwyczaj śpię w jego okolicach. Przyzwyczaiłem się do tego miasta. Myślę, że to dobry znak. Zamierzam zacząć tam drugi kierunek studiów od października. Oby wszystko poszło po mojej myśli. :D
Miłego oglądania ;)

Przypominam, że jest już coraz więcej #100 pierwszych zdrad na moim blogu - kto nie zaczął czytać, temu polecam zacząć od środka. Łatwiej zrozumieć.

Insta: damzej
Snap: damzej

fot: Paszkowska Angelika

Dziękuję, że tyle osób ogląda mojego snapa! Powalające! :)




















3 komentarze:

PoczujNaNowo pisze...

Twój styl jest po prostu genialny, aż podeślę facetowi :D

Pani Olimpu pisze...

Przyszalałeś z tymi spodniami :D Dawno nic w blogach modowych mnie tak nie zaskoczyło, więc ogromny plus!

Ola pisze...

Bardzo podoba mi się Twój blog, chyba zostanę na dłużej :)
Pozdrawiam! :)

ab-photographs.blogspot.com

Copyright © 2014 Damzej , Blogger